חיפוש

הסרת הקמטים המהירה ביותר

הסרת הקמטים המהירה ביותר

להביט במראה ולראות שאנחנו כבר לא צעירים זו לא תחושה נעימה אך בסופו של דבר זה קורה לכולנו. אנחנו לא נהייתם צעירים יותר עם השנים ועל כל אחד מאיתנו רואים את סימני הזמן שעבר, מי יותר ומי פחות וברור מדוע תרצו לעשות משהו בנידון. הקמטים גורמים לנו להיראות מבוגרים יותר וכיוון שהעולם שייך לצעירים, ברור שנרצה לעשות כל מה שאפשר כדי להיראות פחות מגילנו. השאלה היא איך עושים זאת ואתם יכולים להיות בטוחים שהיום יש הרבה יותר אפשרויות לעומת מה שהיה בעבר. אם בעבר האופציה היחידה הייתה ניתוחים פלסטיים שונים שמטרתם הייתה למתוח את הפנים וכך להעלים את הקמטים, הרי שהיום יש לא מעט חומרים שבעזרתם אפשר פשוט למלא את הקמטים. זו למעשה השיטה הכי מהירה שיש בימינו להסרת קמטים – מילוי על ידי חומרים שונים, אז למה שלא תנסו את זה גם אתם? כתבה בנושא אמנות חושים.

קוסמטיקה

למי זה יכול להתאים?

אחד מהדברים המעניינים ביותר שקרו בשנים האחרונות בתחום של הסרת הקמטים, הוא שהיום זה לא נושא שמעניין רק נשים. למעשה בימינו גם גברים עוברים טיפולים כאלה ולכן אתם יכולים להיות בטוחים שאם אתם גברים ואם תבדקו את האופציה להסרת קמטים – אתם לא תהיו לבד. למעשה ככל שעוברות השנים עוד ועוד גברים נחשפים לאפשרות הזאת, כמו אל פרויקט הר הביטוח שהשיק משרד האוצר, עוברים טיפולים שונים ונראים צעירים פי כמה וזה כדאי. חשוב לדעת שהיום, כיוון שיש חומרי מילוי שונים כמו סיליקון, חומצה היאלורונית ועוד, הרי שכל אחד יוכל למצוא את הטיפול המתאים לו ביותר. חשוב ביותר להתאים את החומר שבעזרתו מסירים לכם את הקמטים לסוג העור שלכם ולמצב הקמטים. יש משמעות לעומק שלהם, לכמות וגם לשאלה איפה בדיוק הם נמצאים שכן כל הנתונים האלה מסייעים בבחירת המילוי המתאים ביותר.

מקום מוביל לטיפולי הסרת קמטים

אם יש משהו שלא חסר במדינת ישראל, כמו בהרבה מדינות אחרות, אלה מכוני יופי שונים שבהם ניתן יהיה לעבור טיפולי הסרת קמטים. עם זאת, כדאי לדעת שלא בכל המקומות האלה מחכות ללקוחות קוסמטיקאיות פרא-רפואיות שיכולות לעשות את הטוב ביותר. לכן שווה לבדוק:

  • האם מכון היופי שאליו אתם פונים וותיק?
  • האם יש הרבה לקוחות שיכולים להמליץ על המקום?
  • האם יש מגוון טיפולים להסרת קמטים שתוכלו לעבור במקום?
  • האם המחירים נוחים?

עוד דבר שאתם חייבים לדעת על הטיפולים המודרניים להסרת קמטים זה שהם מאוד יעילים ומייד אחרי הטיפול תוכלו לחזור לשגרת יומכם. מצד שני, החיסרון שלהם הוא שיש לחזור עליהם אחרי פרק זמן מסוים, המשתנה בין אדם לאדם, כי האפקטיביות של החומרים יורדת עם הזמן. אתם יכולים להיות בטוחים שאחרי שתעשו טיפול כזה הפנים שלכם ייראו נהדרות ואין ספק שהמחמאות לא תאחרנה להגיע.

אולי תאהבו גם את

אישה
הצערת פנים ללא ניתוח

הצערת פנים ללא ניתוח מזה מספר חודשים אתם מביטים במראה ולא באמת אוהבים את מה שאתם רואים? אתם נראים לעצמכם מבוגרים יותר ושמים לב שהשנים

קראו עוד »
ניתוחים פלסטיים לבני 50+

ניתוחים פלסטיים לבני 50+ התחום של הניתוחים הפלסטיים משתנה ככל שעוברות השנים והיום בהחלט ניתן לראות לא מעט ניתוחים שרבים מאיתנו מתעניינים בהם. יש אפשרות

קראו עוד »