חיפוש

דיקור פציאליס, טיפול בהיבט רגשי ובעיות פריון

דיקור פציאליס, טיפול בהיבט רגשי ובעיות פריון

בין אם מדברים על טיפול שיאצו, דיקור סיני לכאבי גב, מדברים גם על דיקור פציאליס. רפואה סינית מתייחסת לבעיות פציאליס כמחלות רוח. מחלות הרוח הן למעשה מחלות הקשורות במערכת העצבים. הרבה לפני מנסים לאתר את הסיבה למחלה, אחר כך מגיע שלב הריפוי והתייחסות למצבים רגשיים שהם המקור לבעיה. התרחשות של פציאליס והזדקקות לדיקור, באה לידי ביטוי באי זרימה הרמונית של הדם. החסימה יוצרת מספר בעיות, ביניהם גם בעיות הפציאליס.

סיבות ומהות הפציאליס

פציאליס הינו פגיעה בעצב הפנים. מדובר בשיתוק חלקי או צידי בלבד. המצב לוקח את היכולת לשלוט בשרירי הפנים. התסמינים לכך באים לידי ביטוי בצניחה של זווית העין, החלקה של קפל חיוך, קושי בלעיסה ואפילו קושי בעצימת העין. המחלה עלולה להתפתח במהירות וללא סימנים מוקדמים. היא נפוצה אצל מבוגרים, חולי סכרת ואפילו אצל נשים בתחילת הריונן. לרוב, סיבות בואה של המחלה קשורות לוירוס בל- נגיף פוגעני אשר פוגע בעצב הפציאלי. אנשים אשר סבלו מאירועים נירולוגיים כגון שבץ מוחי, אירוע מוחי וכד', יביאו את המחלה נוכח פגיעה באספקת הדם לאזור המוח. כך גם פגיעה בעצב נוכח תאונה, חבלה וכד'.

דיקור סיני וטיפול בפציאליס

עבודתו של המטפל באמצעות דיקור סיני, תעניק מגוון של טיפולים באשר ללא מעט סימנים המעיקים על המטופל. ההגעה תתרחש כפעמיים שלוש בשבוע. במסגרת דיקור למיגור פציאליס, ישתמש המטפל בדיקור, כוסות רוח, עיסוי וכל הנדרש על מנת להשאיר את החסימה מאחור. המטפל המקצועי יזהה את הסיבה לבואה של המחלה. לרוב, המחלה תגיח נוכח חוסר יכולת להיוותר מאושרים, רגועים או נינוחים בסביבה מפרגנת. נוכח הטיפול, יהיה על המטופל לשרוק, לשתות מקשית, לבצע עיסוי עצמי ולדאוג כי המטפל ילחץ על הנקודות הנכונות לשחרור החסימה והחלשות. הדיקור משיב למעשה את האיזון של הגוף ומסלק את המניירות המיותרות. מטרת הטיפול הסיני והדיקור, יבואו לידי ביטוי בזרימת דם והשבת אנרגיה לשריר הפנים. לצד הדיקור, יהיה ניתן להשתמש בצמחי מרפא ובשיטת טווינה. שימוש המחטים יגרה את השרירים לתנועה וכך למעשה ישוב האזור לתפקד כתמול שלשום.

בעיות פריון

הרבה לפני שנעסוק בנישה של בעיות פריון אצל גברים נשים, ראוי לדבר על דיקור סיני לפוריות. כאשר מדברים על פריון, מדברים על כל מיני מקרים הקשורים בתהליכי התפתחות, התמדה, רמה פיזית, רעיונית, מחשבתית ובסופו של דבר השלכה ישירות אל המעשה. הכול מתחיל למעשה בדרך הפריה וקליטת הזרע ומסתיים בנשיאת פרי הלידה באשר הוא.

על הריון ועל כל מה שסובב

העמקת המחשבה תפיק אנרגיה שלילית. כל דבר שבא לידי תכנון לוקה בחסר. היכולת לשמור מהריון לכאורה או להיכנס, תביא לא פעם את התוצאות השליליות. לקיחת גלולות במשך השנים אף היא גורם של שליטה חיצונית כימית. נוכח נטילת הגלולות, נחלשת המערכת הטבעית של האישה וזאת נוכח חוסר השימוש בה במשך שנים. פריון גברים ונשים יכול לבוא לידי ביטוי בכמה וכמה גורמים כדלקמן. מה בעצם מזינים את הגוף? מה ההרגליים המיניים? מהי התרבות? האם התזמון נוח וטוב? שאלות נוספות שתשאלו את עצמכם תהיינה קשורות במצב ודרך חיים, רגשות וכל דבר המתייחס באופן כזה לגברים ונשים כאחד או בנפרד.

הסיבות לבעיות פוריות אצל גברים

לרוב סיבות אלו נובעות מכמה וכמה סיבות. הראשונה מדברת על בעיות באשכים. משם למעשה מיוצר הזרע  אשר אמור לפגוש את הביצית. איכות הזרע, ספירה נמוכה או כל דבר הקשור בכך, עלול לשבש את ההיריון. עניין של בלוטת ערמונית גם באה לידי ביטוי ותעיד על חולשה אצל הגברים. איבוד הכוח הגברי וכל שאר התחושות אשר משפיעות רגשית, עלולות בהחלט להשפיע גם פיזית. הסיבה הנוספת הינה עקרות והיא למעשה הגורם האחרון.

בעיות פוריות אצל נשים והפתרון

הסיבה הראשונה תעסוק בעקרות. גם ווסת בלתי סדירה או אי הופעתה, תשבש את התהליכים לכניסה להיריון. לרוב, פירות וירקות או מאכלים מן הצומח יעלו את האנרגיה וישמרו על חיים מוזנים כחלק בלתי נפרד מההצלחה להיכנס להיריון. חשיבות ויטמינים, פירות וירקות הינה חשובה ביותר וזאת על מנת הצורך לצור תפקוד בריא ומאוזן של מערכת הרבייה. הסברה נכונה הן לגברים והן לנשים כאחד.

אולי תאהבו גם את

איש בפאניקה
קצת על הפרעת פאניקה

הפרעת פאניקה היא הפרעה נפשית המסווגת כהפרעת חרדה. פעמים רבות אדם הסובל מהישנותם של התקפי חרדה מרובים יאובחן כסובל מהפרעת פאניקה. רבים מהסובלים מהפרעת פאניקה

קראו עוד »