חיפוש

דלקות אוזניים טיפול טבעי וקנדידה וחשיבות האבחון

דלקות אוזניים טיפול טבעי וקנדידה וחשיבות האבחון

כאשר מדברים על חשש לדלקות אוזניים, הדבר הראשון אשר ראוי לעשות קשור בפנייה אל רופא המשפחה. דלקות אוזניים חוזרות ונשנות מצריכות חשיבות רבה לבדיקה וזאת על מנת למגר את הבעיה משורשה. לרוב, מחפשים אנשים אלטרנטיבות טבעיות וזה בא לידי ביטוי בבחירת טיפול באמצעות צמחי מרפא או טיפול טבעי בדלקות. האם קיימות אלטרנטיבות נוספות? בין כל שאר הדברים, ידובר גם על בדיקת התזונה, שהרי התזונה אותה אנו מכניסים לגוף, הינה בראש ובראשונה דורשת את הבדיקה הראויה. מה צריך הגוף על מנת שזה ימגר את תופעת הליחה? כיצד קשורות דלקות אוזניים לליחה במערכת אף אוזן גרון? התשובה לכך קשורה בנוזלים באוזניים שהם למעשה גם סוג של ליחה. לרוב, התייחסות אל דלקות אוזניים טיפול טבעי, מסייעות למגר את הבעיה וזאת על פי הנאמר במאמר הבא.

טיפים לרפואה נכונה

במקרה של דלקות אוזניים, ראוי לשפר את התזונה ועד גיל שלוש לשמור על קו הקיים, זאת על מנת לסלק את הדלקות ולצור מצב תקין לאורך זמן. בין כל העיסויים, קיימים להם כמה סוגי עיסוי למניעה של דלקות אוזניים. לא תמיד משתפים הילדים פעולה ולכן יש לעסות בעדינות רבה את שקע אחורי התנוך. גם סביב התנוך ובאזור הקרקפת יש לתת את ההתייחסות. יש לבצע את העיסוי כחמישים פעמים לפחות משני צידי הראש.

שיטות טבעיות לריפוי אוזניים

שיטה נוספת באה לידי ביטוי בכף הרגל. יש לעסות את שורש האצבעות ועד לשורש הזרת. גם כאן, יש צורך לחזור על הפעולה לפחות חמישים פעם. שיטה נוספת באה לידי ביטוי בשימוש בצמחי מרפא, פורמולה טבעית תטפל בנזלת ותמנע דלקות של האוזן התיכונה. גם כאן ראוי לציין כי חשוב להתייעץ עם מומחה או מטפל בכיר מטעם הרפואה הסינית. שיטת הכנת השמן הינה שיטה נוספת והיא קשורה בהשריית שן שום בכמות של רבע כוס שמן למשך 12 שעות. כאן למעשה ניתן להוסיף מיץ בצל וכמה עלי פיגם שהם למעשה צמחי מרפא אנטי דלקתיים. יש לחמם את השמן, להוסיף שמן לבנדר, לטפטף טיפה לאוזן, להספיג עם צמר גפן ולהשאיר למשך שעות הלילה

 

קנדידה וחשיבות האבחון

על פי הנתונים שפורסמו באתר asael-magic.co.il כאשר מדברים על קנדידה, אין מדברים רק על תסמונת עייפות כרונית או סממנים אחרים, מדברים על לא מעט סימפטומים ובעיות אשר מקומן לא נודע. אף אחד לא באמת חשב כי מדובר בקשר ישיר אל זיהום פטרייתי. הקדמה והתחלואות המודרניות, הביאו את פטריית קנדידה לידי ביטוי בבעיות אף, גרון, בריאות העור, עייפות כרונית ועוד בעיות כאלה ואחרות. כיצד ניתן לאבחן את פטריית קנדידה בפועל? האם אפשר לצור מצב בו יקבל הגוף חיזוק מערכת חיסון טבעי? כל המידע במאמר שלפניכם.

 

קצת על פטריית הקנדידה ומקורה

פטריית קנדידה, מקורה במעיים. היא אמנם נולדת שם אך התפתחותה באה לידי ביטוי בנדידה לשאר חלקי הגוף. זה יכול להיות נדידה אל מערכת הלימפה, דרכי השתן, ציפורניים ואפילו מערכת הדם. כך למעשה מתיישבת לה קנדידה במקומות החשוכים והקרירים ומפתחת "אישיות" משל עצמה. במחקרים כאלה ואחרים עולה כי הקנדידה מייצרת 100 סוגים של רעלנים המביאים את ההסבר למפגש בין סימפטומי המחלה הרבים.

 

למצוא או לחפש את הקנדידה?

היכולת לגשת לבדיקה או אבחון כבר שם ומאידך חשוב לציין כי את הקנדידה אין למצוא בבדיקות משוכללות אלא יש לחפש בקפידה הראויה. בקופות החולים לא יגלו עבורכם את הקנדידה וכאן למעשה נכנס הטיפול הייחודי אל סדר היום. הגילוי הראשוני מתרחש באמצעות בדיקת מעבדה, רק כך יהיה ניתן לגלות ולאבחן כי אכן מדובר בפטרייה היושבת במעי. משם יהיה ניתן לקבוע האם מדובר באחד מאותם 20 זנים הקיימים? מה רמת הזיהום? האם מדובר בפטרייה העמידה ביחס לאחרות? שהרי כאן יידרש טיפול אחר וכד'. חשוב לציין כי טיפול בקנדידה מביא לא מעט שיטות, תזונה ייחודית, תרופות ולעיתים יש צורך בבדיקות מעמיקות כמו משטח וגינלי, משטח גרון ואפילו בדיקת צואה מעבדתית על מנת לשלול את בואה של הפטרייה בשנית. כמו בכל דבר, גם כאשר מדברים על בואה של הפטרייה, ישנה נכונות לאתר אותה ורק לאחר מכן לטפל בשורש הבעיה ובגורמים העיקריים לשהותה במקומות כאלה ואחרים בגוף. כך למעשה ניתן למגר את הבעיה ולומר כי הפעם, הפטרייה כבר לא תחזור.

 

אולי תאהבו גם את

איש בפאניקה
קצת על הפרעת פאניקה

הפרעת פאניקה היא הפרעה נפשית המסווגת כהפרעת חרדה. פעמים רבות אדם הסובל מהישנותם של התקפי חרדה מרובים יאובחן כסובל מהפרעת פאניקה. רבים מהסובלים מהפרעת פאניקה

קראו עוד »