חיפוש

הכל על טיפולי מזותרפיה

זהו לא סוד שכל אחד ואחת מאיתנו היו רוצים להשאר בעלי עור צעיר, מתוח ובריא גם בגילאים יותר מבוגרים. טיפולי מזותרפיה מיועדים לטיפול בקמטים ולשמירה על עור מהודק ותקין. טיפולים אילו יעילים מאוד ומטפלים במגוון אזורים בגוף כמו אזור הפנים, הצוואר, אזור המחשוף וכפות הידיים. מטרתן של טיפולים אילו היא מגוון טיפולים קוסמטיים כגון: טיפול בצלקות לאחר אקנה, מיצוק העור הרפוי, שיפור מראה צלוליט, העלמת סימני מתיחה, הבהרת פיגמנטציה בעור ועוד.

 

מהו טיפול מזותרפיה

המילה מזותרפיה מורכבת משתי מילים: "מזו"-אמצע, ו"תרפיה"- ריפוי. כלומר, ריפוי המתבצע בשכבת האמצע של העור אשר נקראת: דרמיס. בשיטה זו מוכנסות מחטים זעירות אל שכבת האמצע של העור ומוחדרות אליה חומרים מזינים שונים. שיטה זו הומצאה ע"י ד"ר מישל פיסטור מצרפת בשנת 1952. ד"ר פיסטור טיפל בדלקת באוזן אצל אחד ממטופליו בעזרת שיטת זריקות שהמציא בהן הוזרקה תרופה בשם "מזודרם" אל השכבה התת עורית על מנת לעודד ריפוי באזורים ספציפיים של הגוף ולשכך כאבים. לאחר הטיפול המוצלח בדלקת ד"ר פיסטור גילה כי באזור בו הזריק את התרופה נעלמו הקמטים בעור. לאחר גילוי זה של הדוקטור טכניקת החדרת החומרים השתלבה בענפים רבים ברפואה והפכה לחלק משמעותי מאוד בתחום הרפואה הקוסמטית. בטיפולי מזותרפיה החלו להשתמש לירידה במשקל, הפחתת צלוליט, העלמת אזורי שומן יתר מקומיים, בעיות של נשירת שיער, תיקון צלקות, העלמת קמטים וכל זאת באמצעות טיפול טבעי, ללא צורך בניתוח וללא כאב. כמו כן, שיטת המזותרפיה תפסה תאוצה רבה בטיפולי האנטי אייג'ינג. בנוסף ליתרונות הקוסמטיים של השיטה משתמשים בה ברפואה הקונבנציונאלית נגד מחלות, פציעות ולמניעת בעיות כאב.

מזותרפיה נוסף

 

לכתבה המלאה באתר TheMarker יש ללחוץ כאן.

 

מהלך טיפול המזותרפיה

במהלך הטיפול מוחדרים אל העור נוגדי חמצון, פפטידים, תרכובות הומאופתיות שהרכבן הוא תמציות צמחים, אנזימים, וויטמינים ומינרלים. כל אלו אחראים על מיצוק העור ויצירת מראה חיוני ובריא לעור. טיפול זה גורם לתאי שומן להתפרק, שומן חדש לא יכול להתפתח וישנו שיפור רב בזרימת הדם בעור. העור הופך להיות נקי, צעיר ורענן. הגמישות והאלסטיות חוזרות אל העור, התאים מתחדשים וישנה הפחתה והעלמת קמטים. החומרים הפעילים מוחדרים לעומק העור ולכן התוצאות יעילות מאוד. על מנת להגיע לתוצאות משמעותיות אשר נשארות לאורך זמן רב וקבוע יש לבצע את טיפולי המזותרפיה במשך סדרת טיפולים.

 

למעבר לכתבה באתר אשדוד נט.

דגלים לרכב בסיטונאות

יתרונות הטיפול במכון "ההתחדשות"

במכון שלנו הטיפול נעשה באמצעות המכשיר המתקדם ביותר בעולם, ה: tri-m. הטיפול אינו כואב, אינו פולשני וזמן ההתאוששות הדרוש לאחר הטיפול הוא מינימאלי. הטיפול מתבצע בסדרה של 6 טיפולים, אחת לחודש, כאשר התוצאות נראות לפרקי זמן ארוכים לאחר הטיפול. הקליניקה שלנו נקייה ומאובזרת וכל הטיפולים נעשים ע"י קוסמטיקאיות מוסמכות אשר בידן ידע רב ונסיון בטיפולי מזותרפיה וטיפולי קוסמטיקה נוספים. אם חשוב לכם להשיג עור בריא, צעיר וגמיש, הנכם מוזמנים לפנות עוד היום ולהזמין תור אצלנו במכון: "ההתחדשות".

אולי תאהבו גם את

איש בפאניקה
קצת על הפרעת פאניקה

הפרעת פאניקה היא הפרעה נפשית המסווגת כהפרעת חרדה. פעמים רבות אדם הסובל מהישנותם של התקפי חרדה מרובים יאובחן כסובל מהפרעת פאניקה. רבים מהסובלים מהפרעת פאניקה

קראו עוד »