חיפוש

קורס פיתוח מנהלים במכללת לינק

קורס פיתוח מנהלים הפך בשנים האחרונות לאחד הקורסים המבוקשים ביותר עבור מנהלים אשר מעוניינים לשפר את יכולת הניהול שלהם, כמו גם לקבל כלים חדשניים וכן לשפר באופן משמעותי את יכולת הניהול.

 

קורס פיתוח מנהלים – בגדר חובה עבור כל מנהל

כידוע, ניהול הינו תחום מורכב ביותר אשר דורש ניהול נכון של עבודה וזמנים, כמו גם פיתוח יחסי אנוש וצורך מידי בעמידה במטרות העסקיות של הארגון. לכן, קורס פיתוח מנהלים מאפשר ללמוד כיצד ניתן לצמוח כמנהל מבחינה אישית ומצד שני כיצד לבצע ייעול הכרחי בארגון בו המנהל מועסק. על כן, קורס פיתוח מנהלים הוא בגדר חובה עבור כל מנהל/ת אשר מעוניינים להצעיד את הארגון בדרך הטובה ביותר שניתן לבצע.

מנהלים

קורס פיתוח מנהלים – מהו?  

בשנים האחרונות אנו עדים ליותר ויותר מנהלים אשר מעוניינים לקבל כלים שונים וזאת על מנת לפתח את החשיבה האסטרטגית והניהולית, כמו גם למידה טובה יותר של כיצד לרתום את העובדים לארגון וזאת תוך שביעות רצון מלאה ויצירת נאמנות. שוק העבודה כיום הוא שוק דינאמי ביותר אשר משנה את פניו, ולכן מוטלת החובה על המנהלים לפתח את הארגון בהתאם לנורמות המקובלות ובהתאמה למטרות העסקיות של הארגון. על כן, קורס פיתוח מנהלים במכללת לינק לימודים מתמקד בהרחבת הספקטרום של הראייה העסקית, פיתוח מיומנות אישיות, רכישת כלים מעשים ואפקטיביים לניהול איכותי ויצירת בסיס ידע וניתוח מהשטח להתנהלות נכונה. לכן, מדובר בשורה של פרקטיות חשובות מאין כמותן אבל כל מנהלת שרוצה לקדם את עצמה ואת הארגון שלה על הצד הטוב ביותר.

 

למי מיועד הקורס?

קורס פיתוח מנהלות במכללת לינק מיועד עבור מנהלות אשר מעוניינות להרחיב את הידע המקצועי שלהן וכן למנהלות אשר עברו הכשרות פורמרליות כמו גם לאלו אשר מעוניינות לקבל כלים לתפקיד הבא שלהן וכן נשים בעלות השכלה אקדמאית אשר מעוניינות לקבל כלים חשובים לצורך הפיכתן בבו העת למנהלות. תנאי הקבלה לקורס הם לבעלות ניסיון בתחום הניהול אך במקרים מסוימים תישקל מועמדות של מועמדת אשר אינה עומדת בקריטריון.

קורס פיתוח מנהלות במכללת לינק

שוק העבודה כיום משווא למנהלות אשר יידעו לנהל את הארגון שלהן בצורה מיטבית. ידוע לכולם כי נשים מנהלות עושות את עבודתן בצורה יעילה הרבה יותר מגברים, ולכן יש לכן הזדמנות כעת להצטרף לקורס מעניין ומרתק אשר עושה שימוש בכל הפרקטיות המקצועיות ומעניק כלים חדשניים ופורצי דרך עבור מנהלות. מכללת לינק מתגאה בעובדה כי בין התלמידים נמצאות מנהלות של הארגונים הגדולים במשק, כך שסביבת הלימודים היא פרודוקטיבית מחד וקריאטיבית, זאת משום שמתקיים מעת לעת סיעור מוחות עם הנשים החזקות והמרתקות כיום במשק הישראלי. מעוניינת להצטרף לקורס? פני עוד היום למרכז הלימודים של לינק לקבלת פרטים נוספים.

אולי תאהבו גם את

עיצוב אתר
עיצוב ובניית אתרים במאה ה-21

הזמנים המודרניים מאופיינים בעיקר בהתבססות כמעט עיוורת על הטכנולוגיה בכלל ועל המרחב האינטרנטי בפרט. בניית אתרים שנחשבה בעבר לתחביב או לבנייה שטחית ביותר, הפכה לכלי

קראו עוד »