חיפוש

בדיקות פיננסיות שכדאי לעשות פעם בעשור

רבים מאזרחי ישראל אינם מודעים לעובדה כי ישנם לא מעט כספים אשר מחכים לאיסוף, ואנו כאן עם כל הפרטים לגבי הבדיקות הפיננסיות שכדאי לעשות פעם בעשור.

בדיקות פיננסיות – חשיבות עליונה בעבור כל אזרח

בשנים האחרונות ניתן לראות עלייה משמעותית בביקוש של ישראלים רבים לשימוש בכלים מתקדמים אשר מאפשרים לבצע בדיקות פיננסיות הרות גורל, וזאת לאור העובדה כי כיום באמצעות פלטפורמות דיגיטליות ניתן לאתר כספים "אבודים" אשר נמצאים כעת בחברות הביטוח השונות. למעשה, ע"פ נתונים אשר מתפרסמים מעת לעת עולה כי מדובר בסכומים אשר מגיעים למיליארדי שקלים, כאשר רובם של הכספים הללו מצויים בידי חברות הביטוח השונות.

חישובים כספיים
חישובים כספיים

מהן הבדיקות הכי חשובות שכדאי לבצע?

כאמור, ישנם לא מעט ישראלים אשר ברשותם סכומי כסף לא מועטים. על כן, חשוב לבצע פעם בעשור בדיקה היקפית בכל חשבונות הבנק ולוודא האם ישנם "חשבונות רדומים" בהם יכולים להיות סכומי כסף לא מועטים. בנוסף, בשנים האחרונות פותח כלי מתקדם וחסר תקדים – הר הכסף. מדובר במיזם של משרד האוצר והממונה על אגף הביטוח והוא נועד לאפשר לאזרחים לקבל מידע מלא לגבי חסכונות אשר יש ברשותם בחברות הביטוח, והם אינם ידעו עליהם. מדובר בכלי פנסיוני מהמעלה הראשונה אשר מאפשר בלחיצת כפתור לגלות האם אכן ישנם חשבונות כאלו, ואצל מי. יחד עם זאת, הבעיה בשימוש בהר הכסף נעוצה בעובדה כי לאחר קבלת הפרטים אודות החשבונות יש ליצור קשר עם חברות הביטוח ולקבל מהן את הפירוט המלא, מה שגורם לרבים לאבד סבלנות כמו גם זמן ומאמץ, לאור הבירוקרטיה הלא פשוטה אל מול חברות הביטוח.

כיצד ניתן להקל על התהליך באופן משמעותי?

כאמור, לאור הכלים המתקדמים אשר פותחו באופן דיגיטלי ניתן לראות כי מאות אלפי ישראלים מימשו את זכותם וגילו כי ברשותם סכומי כסף לא מועטים אשר שוכבים בחשבונות רדומים. יחד עם זאת, ביצוע הבדיקה אל מול חברות הביטוח עלולה לקחת זמן לא מועט,ועל מנת להקל על התהליך באופן משמעותי כעת ניתנת לכם ההזדמנות לפנות לצוות מקצועי ואמין אשר מורכב מאנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, אשר ילוו אתכם לכל אורך התהליך. כל מה שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר בכתובת https://silver-mountain.co.il, למלא את הטופס ולאחר מכן תוך 21 ימים תוכלו לקבל דו"ח מקיף שבו תוכלו לראות היכן בדיוק ישנו כסף ובאילו אפיקים. למעשה, באמצעות המומחים של החברה תוכלו לקבל את המידע הטוב ביותר לגבי הכסף שלכם, כמו גם הצעות אפקטיביות וחסכוניות לחסכון וכן אפשרות לבחינה של המסלולים הקיימים, וזאת על מנת לוודא כי המסלולים שלכם הם אכן אפקטיבים להעלאת ערכו של הכסף, וקבלת תשואה יפה בעבורו.על כן, מדובר בהזדמנות חסרת תקדים אשר יש לנצל אותה בהקדם האפשרי.

אולי תאהבו גם את

דף מכירות
כיצד תנתחו את צרכי השוק?

שמחקר שוק הוא כלי חשוב מאוד עבור אנשים וארגונים שמעוניינים לשווק את הסטארט אפ או המוצר שלהם. במחקר זה אנו מתרכזים בשלושה היבטים מרכזיים: הביקוש

קראו עוד »