חיפוש

בלמונטה – האם גם אתם חלק מהצאצאים?

העיירה בלמונטה היא עיירה היסטורית אשר בה התגוררו במשך שנים רבות אנוסי ספרד ופורטוגל. למעשה, רבבות של ישראלים אין מודעים לכך שהם צאצאים של יהודים אשר התגוררו במקום וכתוצאה מכך – זכאים להוצאה של דרכון פורטוגלי.

צאצאי בלומנטה? אתם זכאים להוצאה של דרכון פורטוגלי

העיירה בלמונטה היא עיירה היסטורית אשר מורכבת מחמישה אזורים, כאשר העיירה עצמה נחשבת לאחד המקומות ההיסטוריים במדינת פורטוגל, כל זאת לאור העובדה כי במשך שנים רבות חיה בעיירה קהילת אנוסים גדולה של יהודים מפורטוגל. למעשה, היסטוריונים רבים אשר  חקרו את הנושא דיווחו על כך כי הקהילה אשר התגוררה באזור הקפידה לשמור על התרבות היהודית כמו גם על שמרה על החגים היהודים, וכן האנוסים אשר התגוררו בעירייה נמנעו באופן מוחלט מהתערבבות עם הקהילה הנוצרית אשר חיה במקום. על כן, מדובר בהזדמנות חסרת תקדים בעבור רבבות ישראלים לקבל דרכון פורטוגלי, וזאת בתנאי כי אכן ניתנת ההוכחה כי אתם חלק מהצאצאים של הקהילה הענפה הזו.

פספורט צהוב

כיצד נבצע בדיקת זכאות להוצאת דרכון פורטוגלי?

כאמור, לאור העובדה כי רבבות מאנוסי פורטוגל אשר גורשו מהמדינה מצאו את מקום בעיירה בלמונטה ישנם לא מעט ישראלים אשר נחשבים כצאצאים, ועל כן זכאים להוציא דרכון פורטוגלי. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי הוצאה של דרכון פורטוגלי, על אף והיא הפכה לקלה יותר מאי פעם, מצריכה עבודה צמודה עם חברה מקצועית אשר תדע להעניק את המעטפת הייחודית הנדרשת כמו גם לבצע בדיקת זכאות אשר כוללת בחינה של שם המשפחה והתאמה לרשימות אשר קיימות בידי הרשויות, לגבי אנוסים יהודים אשר התגוררו בעיירה. על כן, הדרך הטובה ביותר בה תוכלו לבדוק את זכאותכם היא ע"י התקשרות עם חברת איזי נשיונליטי אשר נחשבת כיום לחברה המובילה בתחום וזאת לאור ניסיון של שנים רבות בבדיקת זכאות של אזרחים יהודים אשר יכולים לממש את זכותם ולהוציא אזרחות כמו גם דרכון פורטוגלי.

איזי נשיונליטי – הדרך שלך לקבלת אזרחות פורטוגלית

כאמור, חברת איזי נשיונליטי נחשבת כיום לחברה המובילה בתחום הוצאת אזרחות אירופאית וזאת לאור שנים של ניסיון, כמו גם צוות אמין ומקצועי אשר בקיא בתחום ולו קשרים ענפים על הקהילה היהודית בפורטוגל, וכן גורמי ממשל. באמצעות צוות עובדי החברה תוכלו לבדוק את זכאותכם לקבלת אזרחות פורטוגלית כמו גם לבצע רכישה של ביטוח נסיעות לחו"ל, ובכך לבצע את התהליך בצורה קלה ופשוטה, מבלי לחשוש. על כן, אם גם המשפחה שלכם התגוררה בעברה בעיירה בלמונטה או בחלקים אחרים במדינת פורטוגל, היכנסו עוד היום לאתר של החברה בכתובת https://www.easynationality.com להשאיר פרטים ולאחר זמן קצר נציג מטעם החברה ישוב אליכם לקבלת מידע נוסף על הוצאה של אזרחות פורטוגלית כמו גם בדיקת זכאותכם.

אולי תאהבו גם את

ים
הרעיון הכי טוב שלך

אז מתי לאחרונה הייתם בתאילנד? אפשרויות לתשובות: הרגע חזרתי משם, לפני חודשיים, שנה שעברה או אני הרגע קניתי כרטיס טיסה לשם. כי כולם מגיעים לשלב,

קראו עוד »
טבע
כניסה ראשית או חצר אחורית?

חצר האחורית של אירופה מעניינת לא פחות מהכניסה הראשית. איך אנחנו יודעים אתם שואלים? כי היינו, ביקרנו, חקרנו, גילינו, הופתענו והבטחנו לעצמנו שנחזור שוב ושוב.

קראו עוד »