חיפוש

האם המחירים יורדים בבלאק פריידיי

מדינת ישראל נמנית עם מדינות המערב, שהאתוס הקפיטליסטי מהווה אבן דרך בהתנהלות הכלכלית והפיננסית שהן. המדינה המהווה השראה להתנהלות הפיננסית של ישראל הינה ארה"ב. כיון שכך, הישראלי הממוצע שואל הרבה קודים התנהגותיים, עסקיים וחברתיים ממנה. בלאק פריידיי, הוא רק אחד מרשימת ארוכה של הימים שבהם מתבצע סייל מטורף, אם כי התאריך הזה הסיילים הם מטורפים. שעם השנים התחיל להתבצע כאן, הכה שורשים והפך לחלק אינטגראלי מהרצון הכללי לקנות. מהו בדיוק בפאק פריידיי? כיצד קרה שישראלים רבים התמכרו למנהג לרכוש עוד ועוד? היכן ניתן להשיג מחירים זולים במיוחד בבלאק פריידי? בשורות הבאות נביא הסבר ממצה בנושאים הללו.

יום מיוחד
יום מיוחד

בלאק פריידיי – מה זה בעצם

מי ששומע בפעם הראשונה את הכינוי "בלאק פריידיי, עלול לחשוב שמדובר במבצע צבאי לכל דבר ועניין, או לכל הפחות בארגון טרור אימתני, דוגמת ספטמבר השחור, שראשיו חוסלו על ידי ממשלת ישראל באמצע שנות השבעים ובתחילת שנות השמונים של המאה הקודמת. אבל האמת היא, שהבלאק פריידיי המסתורי איננו אלא הכינוי של יום שישי האחרון של חודש נובמבר היום הזה מסמל את תחילת תנועת הקניות לקראת החגים האמריקניים הייחודיים כגון חג ההודיה, וכן החגים הנוצריים והשנה האזרחית החדשה. מסיבות רבות שלא כאן המקום לתאר, השתרש הבלאק פריידיי והפך ליום ייחודי בפני עצמו – החג של אוהבי הקניות. בחג הזה נוהגת כמעט כל חברה המעוניינת לקדם את המוצרים שלה, להעניק הנחות גדולות מאד על כל מגוון הציוד והמוצרים שלה. זאת, הן במטרה לייצר רווח גדול ומהיר והן בכוונה לקדם את המוצר בתודעה הכללית של הצרכנים.

לפרטים נוספים: https://www.diamondf.co.il

בלאק פריידיי וכיצד הוא חדר לישראל

אחד הדברים הידועים הוא שהישראלים אוהבים את ארצות הברית ומעריכים את התרבות האמריקנים. אחד הביטויים לחיבה הזאת לכל מה שהוא אמריקני, הינו בלאק פריידיי. זאת הסיבה שלפני קצת יותר מעשור, החלו הישראלים לאמץ בהמוניהם את ימי החגיגות הללו. ואכן, חשוב לדעת שההנחות הניתנות בבלאק פריידיי הן משמעותיות ושהן מוצעות כמעט של כל פריטי הציוד אשר בחנות. ההנחות המשמעותיות מהוות סוג של שינוי בתפיסה הכללית של החיים, הצלחה כספית. למעשה, לא מוגזם יהיה לומר שיש אנשים בעולם כולו ובכלל זה בישראל, ממתינים לזמן שבו הפריטים הללו יהיו הזולים ביותר. ואין כמו בלאק פריידיי לתת תשובה ניצחת בסוגיה זאת.

בלאק פריידיי הוא גם חלק מהאתוס הכלכלי האמריקני, ומתפיסת העולם של כאן ועכשיו. חלק הארי של האזרחים האמריקנים נמנע מלחסוך כסף, בבנק או בכל גוף פיננסי אחר, ואת הכום שנחסך לכאורה להוציא על מה שהאמריקנים אוהבים לעשות יותר מכל דבר אחר – לקנות, לצרוך ולרכושה.

אם ישלך עניין ברכישת מוצרים שונים, כולל טבעות אירוסין או מגוון רחב של תכשיטים, הרי שבלאק פריידיי הוא בדיוק הזמן הנכון לכך. כדאי ליצור קשר כבר כעת, ולעשות צעד חשוב ברכישת טבעת האירוסים האיכותית ביותר שאותה משגת ידך, במחיר תחרותי מאד ובלתי שדגרתי.

רוצים לקרוא בנושא גריל גז – המכשיר הבאה שלכם לטרסה לחצו כאן

אולי תאהבו גם את

CARPET
בחירת שטיח לחדר

קניית שטיח לחדר היא הוצאה חד פעמית כאשר מדובר במוצר איכותי ועמיד לאורך שנים. על מנת שהקנייה תהיה מוצלחת חשוב לבחור במוצר ברמה גבוהה ממשווק

קראו עוד »