חיפוש

בדיקות שכדאי לעשות לפני שנכנסים לדירה חדשה

החלום שלכם היה להיות בעלי נכסים? מצאתם דירה שנראית לכם מתאימה לרכישה? אם כך, כדאי שתדעו שאפילו כאשר מדברים על דירות חדשות לגמרי, יש כמה בדיקות שכדאי יהיה לעשות לפני הכניסה אליהן.

מה חשוב לברר?

עוד לפני שאתם הולכים ורואים פרויקטים חדשים בראשון לציון כדאי לדעת שבכל דירה מומלץ לעשות בדק בית. לא חסרים סיפורים על אנשים שקנו דירה חדשה וכבר בחורף הראשון שבו הם ישבו בסלון הם פתאום ראו שיש נזילה. זו עוגמת נפש נוראית שאף אחד לא היה רוצה לסבול ממנה ולכן ברור מדוע עדיף לבדוק מראש הכול. מה שכן, בין אם אתם רוצים לבדוק את מערכת החשמל של הדירה, את האיטום שלה או אפילו את מערכת האינסטלציה, כמובן שלא כדאי יהיה לעשות את זה לבד. יש היום אנשי מקצוע מצוינים שיוכלו להגיע ולבדוק עבורכם את הדברים ולהוציא דוח מפורט עם כל הנתונים. שימו לב שאם מדובר על נכס חדש שהתגלו בו ליקויים שונים, ברוב המקרים הקבלן הוא זה שצריך לשאת באחריות, לתקן ולשלם על הדברים.

כניסה לדירה
כניסה לדירה

מאיזו חברה כדאי יהיה להזמין שירותי בדיקות לדירה?

עשיתם חיפוש בגוגל וראיתם שיש מגוון רחב של חברות שעובדות בתחום הזה? אתם מתלבטים מאיזו חברת בדק בית כדאי יהיה להזמין את שירותי הבדיקות בדירה? אם כך, דעו שבהחלט יש מקום להתלבטות שלכם, שכן בסופו של דבר, לא כל החברות יכולות להעניק שירות מספיק טוב. יתרה מכך, אתם לא רוצים למצוא את עצמכם משלמים על דירה שיש בה ליקויים ולכן בהחלט יש מקום לבדוק שאתם בוחרים חברה שתוכלו לסמוך על אנשיה בעיניים עצומות. לכן יש טעם לברר זו חברה עם וותק ולראות שעובדים בה אנשי מקצוע רציניים וטובים. בנוסף, אם תוכלו לברר האם אנשים שכבר הזמינו מאותה חברה שירות יצאו מרוצים או לא, זה כדאי, שכן אין טעם לבחור בחברה שאין לגביה מספיק המלצות.

כמה עולה לבצע בדיקות מקצועיות בנכס טרם רכישתו?

בין אם אתם מתלבטים לגבי מחיר נכס בהרצליה ובין אם אתם מבררים מחירים של נכסים בערים אחרות, דעו שגם על הבדיקות המקצועיות יהיה עליכם לשלם. לכן נשאלת השאלה כמה הגיוני לשלם על העניין, ויתרה מכך, האם כדאי יהיה להזמין את שירותי הבדיקות לפני רכישת הנכס או אחרי? זו עוד סוגיה ששווה להשקיע בה כמה רגעים, כי אם אתם יכולים להזמין חברה מקצועית שתבצע בדיקות בנכס במחירים נוחים יותר, למה שתשלמו סכום מופקע? אומנם זה נכון שיש חשיבות אדירה לבדיקות שיעשו לכם בדירה החדשה, אך מצד שני, זה לא באמת אומר שצריך לשלם עליהן סכום מאוד גבוה. ניתן לפנות היום אל כמה חברות שעובדות בתחום, לברר מחירים ולבחור את החברה שתיתן לכם הצעה אטרקטיבית ולא יותר מידי יקרה.

לעוד מידע: http://www.reef-real-estate.com.

אולי תאהבו גם את

ספרים ראשית
איפה שמים את הספרים בבית?

כחלק ממגמת המעבר לחיים טכנולוגיים יותר, והשימוש ההולך והגובר של מוצרים אלקטרוניים בחיינו – ישנם מוצרים או פעולות שעשויות להיתפס כיום כמיושנות. אחת מפעולות אלו

קראו עוד »