חיפוש

המותג שכל איש ואשת HR צריכים להכיר

עובדים רבים במחלקות משאבי האנוש של החברות הגדולות במשק נעזרים בשירותיה של חברה אחת אשר מציעה שירותים שמחוללים שינוי גדול בכל הקשור לניהול נכון של עובדים. לחברה קוראים מה באלי, היא נוסדה לפני למעלה מ- 20 שנה והיא משווקת מגוון רחב של מוצרי פרסום וגאדג'טים ממותגים ומיוחדים. כיצד מוצרים שכאלה יכולים לסייע בתחום משאבי האנוש? המשיכו לקרוא על מנת ללמוד את כל הסודות בנושא.

 

מדוע עובדים רבים במחלקות משאבי האנוש נוהגים להעניק לעובדיהם מתנות ממותגות?

אם אתם עובדים בכירים במחלקת יחסי האנוש של החברה, אתם וודאי צריכים להתמודד עם הרבה מאוד סוגים של עובדים ובעיות אשר עולות באופן טבעי מאופי העבודה שטומן בתוכו אתגרים אשר קשורים ביחסים בינאישיים, אדמיניסטרטיביים ולוגיסטים. לפעמים מתנה קטנה שמעידה על תשומת לב, קשיבות ואכפתיות, עשויה לעשות הבדל משמעותי ולגרום לתהליכים מורכבים להיות מעט יותר פשוטים.

אם מדי פעם תעניקו לעובדים שלכם חפצים קטנים ושימושיים המעוטרים בלוגו של החברה תסייעו בהגברת תחושת השייכות והלויאליות שלהם לחברה ותעניקו להם רגע קטן של שמחה והתרגשות שתשבור את שגרת יומם שכן כולנו אוהבים לקבל מתנות ולהתחדש בגאדג'טים מקוריים ושימושיים.

 

חברת Ma Bali   שפע עצום של גאדג'טים ומוצרים ממותגים

לחברת מה באלי יש ניסיון של למעלה מ-20 שנה בהפצה ושיווק של מגוון רחב ביותר של מוצרים וחפיצים (הידועים בלעז כ- גאדג'טים). תוכלו לרכוש ממה באלי שלל מוצרים בסיטונות לרבות:

  • דיסק און קי – במגוון רחב של עיצובים וחומרים בהתאמה אישית לצרכי הלקוח לרבות הטבעה של שם החברה על הדיסק און קיי עצמו. אנו משווקים דיסק און קיי מקוריים של החברה המובילה DiskOnKey, כך שתוכלו להיות בטוחים שהענקתם לעובדים שלכם מוצר איכותי וטוב שילווה אותם לאורך שנים.
  • עכברי מחשב – עכברי מחשב אלחוטיים או עכברים עם חיבור USB, איכותיים במיוחד במגוון עיצובים ארגונומיים אשר יאפשרו לעובדים שלכם לעבוד בנוחות מרבית.
  • אביזרים שונים למחשב – אביזרי מחשב אשר יהפכו את סביבת העבודה של העובדים שלכם לנוחה יותר ותסייע להם לעבוד בצורה נוחה ויעילה יותר. כך למשל אנו משווקים מקלדת Num Lock למחשב הנייד אשר מסייעת בהזנת מספרים. בנוסף ניתן להשיג נורות לד שמתבססות על חיבור USB וכבל מאריך שמאפשר גישה נוחה לחיבור התקני USB.
  • מצלמות רשת ואביזרים למצלמות רשת – אנו מספקים מצלמות רשת באיכות גבוהה במיוחד, מצלמות רשת עם מיקרופון מובנה וכיסויים למצלמות הרשת המובנים של הטלפונים הניידים והמחשבים הניידים. את הכיסויים הללו ניתן למתג עם השם של החברה שלכם.

אם אתם עובדים במחלקת משאבי האנוש בחברה שלכם ומחפשים רעיונות שיסיעו לכם לגייס את העובדים ולהגביר את תחושת המוטיבציה והשליחות היכנסו לאתר של מה באלי בכתובת הבאה: https://ma-bali.com ותגלו שלל רעיונות למתנות מקסימות שירגשו את העובדים שלכם ויטיבו עם כלל החברה.

דיסק און קי
דיסק און קי

אולי תאהבו גם את

עיצוב אתר
עיצוב ובניית אתרים במאה ה-21

הזמנים המודרניים מאופיינים בעיקר בהתבססות כמעט עיוורת על הטכנולוגיה בכלל ועל המרחב האינטרנטי בפרט. בניית אתרים שנחשבה בעבר לתחביב או לבנייה שטחית ביותר, הפכה לכלי

קראו עוד »