חיפוש

שילוב של ארונות וספריות ביחד – המדריך

ארונות הם רהיט בסיסי המצוי בכל בית לטובת אחסון. השילוב הנפוץ בחדרי שינה וחדרי עבודה הוא ארונות לצד ספריות. אתם לא חייבים להיות אספנים אדוקים של ספרים כדי שתהיה לכם אחת כזו בבית. מעבר להיותה של הספרייה אמצעי אחסון לספרים, היא גם פריט עיצוב מדליק ומרהיב, רהיט אלגנטי שמשרה בבית אווירה של חוכמה ותרבות. רוצים לשלב את השניים יחד, אך לא בדיוק יודעים איך? הכנו עבורכם מדריך לשילוב של ארונות וספריות ביחד.

 

צבעים תואמים להשריית הרמוניה

הצבעים בהם אתם בוחרים את הארונות והספריות ששוהות באותו החלל, צריכים להיות זהים או לחלופין כאלו שמשתלבים יחד. אם אתם בוחרים למשל ארון בצבע שחור, הבחירה בספריה עשויה עץ תהיה פחות מתאימה, והנראות תהיה לא אחידה. מי שחובב עיצוב מינימליסטי ופשוט, יכול לבחור בצבע זהה עבור שני רהיטים – צבע לבן\ צבעי עץ חומים\ צבע אפור וכו'. אם אתם אוהבים בחירות נועזות ושילוב של מספר צבעים, בחרו בצבעים שהניגודיות שלהם הרמונית מספיק ונראית טוב לעין.

 

התאימו את מידות הספרייה למידות הארון

היבט נוסף שחשוב לשים לב אליו הוא המידות. כדי לרהט את החדר ובמקביל לשמור עליו מרווח, יש להעריך היטב את המידות ולתכנן את הגודל המיועד מראש. הרוב בוחרים בארון גדול, מאחר ויש להם פריטים רבים שהם רוצים לאחסן בתוכו, ואת הספרייה בונים בצורה מלבנית או מוארכת במידה. ישנם אחרים שמעצבים חדר שלם כספרייה, בה כל הקירות מעוטרות במדפים עם ספרים. אם הסגנון הזה מדבר אליכם, קחו בחשבון שהארון יצטרך להיות הקטן מביניהם. תכנון נכון של הגדלים ייצור מראה נקי ומרווח, כך שלא תרגישו שהחדר שלכם חנוק מרהיטים.

 

ספריות שהן ארון

יש ספריות שעונות על ההגדרה של ארון. יש בהן דלתות שסוגרות על המדפים, והצורה שלהן מלבנית, צרה וארוכה. ספריות בצורת ארון יכולות להתאים לאחסון פריטים כמו ספרי קודש, עליהם רוצים לשמור היטב ולאחסן במקום שיישא את המשקל הכבד שלהם. כמו כן, ספרייה בצורת ארון טובה לאחסון פריטי יוקרה שלא רוצים להציג לראווה ולחשוף למגע כל. ספרייה שכזו תגיע לרוב עם דלתות מזכוכית, כלומר מעבר לאמצעי לאחסון, היא תשמש כפריט וינטג' אופנתי של ממש.

 

רוצים תיאום מושלם? פנו למעצב

אם אתם חולמים על עיצוב חלומי וייחודי, אשר עונה בדיוק על התמונה שאתם מדמיינים בראש, מוטב לפנות למעצב. מעצב הוא בעל מקצוע מהתחום, וברגע שתפרשו בפניו את התכנונים שלכם לצד הצרכים שלהם, הוא יידע להציע לכם התאמה מושלמת של השניים בחלל. ייתכן שהדבר ייקר לכם מעט את הרכישה, אולם זה ימלא אתכם בתחושה של ביטחון, מאחר ואתם מפקידים את נושא השילוב בידיו של גורם בעל ניסיון וותק בעולם עיצוב הרהיטים.

ארון
ארון

אולי תאהבו גם את

ספרים ראשית
איפה שמים את הספרים בבית?

כחלק ממגמת המעבר לחיים טכנולוגיים יותר, והשימוש ההולך והגובר של מוצרים אלקטרוניים בחיינו – ישנם מוצרים או פעולות שעשויות להיתפס כיום כמיושנות. אחת מפעולות אלו

קראו עוד »