חיפוש

באילו תנאים מקבלים החזרי מס בארה"ב?

תקופת המיסים בארה"ב יכולה להיות מלחיצה.

אך עבור משלמי מיסים רבים, יש אור בקצה המנהרה בצורה של החזר מס.

ואכן, אנשים רבים אף תלויים בהחזר הכספי השנתי שלהם, ומשתמשים בכך לכל דבר, החל מחיסכון לפנסיה ועד לעבודה עם יועץ פיננסי להשקעת הכסף.

אם היו לך אי פעם שאלות רציניות לגבי איך עובדים החזרי מס, נלמד אותך כל מה שאולי לא ידעת.

 

מהו החזר מס?

החזרי מס הם בדרך כלל סיבה למסיבה. אך במציאות, לעתים קרובות הם אומרים שטעית ושילמת יותר מס הכנסה ממה שהיית צריך. במקרה כזה, הממשלה או המדינה ישיבו לך את הכסף העודף ששילמת להן. ניתן להימנע מתשלום יתר על ידי מילוי נכון של טפסי מס לעובדים ואומדן או עדכון ניכויים באופן מדויק יותר.

 

באילו תנאים מקבלים החזר מס?

ישנן סיבות שונות לכך שמשלמי המיסים מקבלים החזרים, ובמקרים אחרים חייבים כסף לממשלה. אם אתה עובד אצל מעסיק, נדרשת למלא טופס W-4 כאשר התקבלת לעבודה. בטופס זה ציינת את סכום המיסים שיש לנכות מכל משכורת.

משלמי המיסים מקבלים החזר בסוף השנה כאשר הם רושמים בטופס סכום ניכויים גבוה מדי. אם אתה עצמאי, תקבל החזר מס כאשר תשלם יותר מהמיסים המשוערים שלך. אמנם אתה עשוי לשקול הכנסה נוספת ככסף בחינם, אך למעשה זה דומה להלוואה שביצעת ממס הכנסה מבלי לגבות ריבית. לעומת זאת, תהיה חייב כסף לממשלה במידה ותמעיט בערך הסכום למיסים.

 

החזרים מזיכויי מס

בעוד שמשלמי המיסים בדרך כלל מפקיעים את זיכויי המס שלהם כאשר הם לא חייבים דבר, אתה עשוי לזכות להחזר מס באמצעות חריגים אלה:

  1. זיכוי מס על ילדים מעניק מקסימום 2,000 דולר עבור כל ילד שנחשב כתלוי בך. משלמי המיסים יכולים לקבל עד 1,400 $ מהסכום המקסימלי שהוחזר, מה שאומר שתוכל להשתמש בו כדי לשלם את חשבון המס ולקבל החזר על כל כסף שנשאר.
  2. משלמי מיסים שמרוויחים הכנסה נמוכה עד בינונית עשויים להיות זכאים לזיכוי מס הכנסה (EITC או EIC), מה שמקטין את סכום המס שהם חייבים ויכול לזכות אותם בהחזר כספי.
  3. זיכוי מס ההזדמנות האמריקאי (AOTC) מסייע לסטודנטים הזכאים לקזז את עלויות ההשכלה הגבוהה עם זיכוי שנתי מרבי של 2,500 דולר. אתה יכול לקבל החזר של 40% או אשראי שנותר, עד 1,000 $.

 

תהליך החזר המס

אתה יכול לבקש החזר מס מהממשלה על ידי הגשת טופס החזר מס שנתי. מסמך זה מדווח על רווחים, הוצאות ומידע חשוב אחר בנושא מס. זה יעזור לך לחשב כמה מיסים אתה חייב, לתזמן תשלומי מס ולבקש החזר כספי לאחר ששילמת ביתר.

למידע נוסף בנושא החזרי מס בארצות הברית – מס אמריקה

 

שטרות של עשר דולר
שטרות של עשר דולר

אולי תאהבו גם את

דף מכירות
כיצד תנתחו את צרכי השוק?

שמחקר שוק הוא כלי חשוב מאוד עבור אנשים וארגונים שמעוניינים לשווק את הסטארט אפ או המוצר שלהם. במחקר זה אנו מתרכזים בשלושה היבטים מרכזיים: הביקוש

קראו עוד »