חיפוש

הופעה ייצוגית בבית המשפט – האם טיפוח עצמי משפיע על ניהול המשפט?

בין אם אתם עוסקים בדינים כאלו או אחרים בעולם המשפט, אתם עשויים להופיע לייצוג בבית המשפט. במיוחד אם אתם מתמחים בתחום הנקרא ליטיגציה. חשוב לדעת, לא כל עורך דין רשאי לייצג בבית המשפט, רק עו"ד ליטיגציה. בואו נדבר על זה לעומק, כיצד הופעה ייצוגית בבית משפט תשפיע על הליכים משפטיים?

כשמדברים על עורכי דין אשר מייצגים בבתי המשפט, מדברים למעשה על תחום הנקרא ליטיגציה – ייצוג בבתי המשפט השונים. כשעורך דין נדרש לייצג בבית המשפט, הופעתו הייצוגית עשויה להשליך על ההליכים המשפטיים השונים. אם לא באופן ישיר, בטוח שבעקיפין. נרצה או לא נרצה, אנחנו שופטים אנשים גם על פי ההופעה החיצונית שלהם. וככה גם מתנהלים שופטים בבית המשפט.

 

עורך דין והופעה ייצוגית בבתי המשפט

סקרנו לא מעט אתרים של משרדי עורכי דין באינטרנט. לאחר שסקרנו אתרים כמו עורך דין גרינברג ושות' או דומים לו, הגענו למסקנה ברורה. בסופו של דבר, עורך דין חייב להיראות ייצוגי. בואו נדבר על מה שגורם לאנשים לשפוט לטובה או פחות לטובה את עורך הדין.

קודם כל, חשוב לזכור כי עורך הדין נשפט חיצונית בין אם הוא חפץ בכל או לא. זה קורה בכל מקום ובמיוחד בבתי המשפט. תשאלו את עצמכם שאלה פשוטה: יהיה לכם נעים להקשיב לטענותיו של אדם מפוזר אשר לבוש בבגדים מלוכלכים?

 

מה עורך דין צריך לדעת על הופעתו הייצוגית?

עורך דין ייצוגי הוא עורך דין שנעים להקשיב לו, נעים לשמוע את טענותיו. מאידך, עורך דין מרושל ועם פירורים על חולצתו, ובכן, דרשני. לא פעם, עורכי דין נדרשים לעסוק עם כמויות פשוט עצומות של מסמכים, אסמכתאות, צילומים, ראיות ועוד.

הדברים האלו מצריכים מעורך הדין סדר מופתי. ככל שעורך דין יהיה מפוזר יותר, ככה הוא מצמצם את סיכוייו לזכות בתיקים משפטיים בבית המשפט. בסופו של דבר, ההופעה הייצוגית של עורך דין משליכה על התנהלותו המקצועית. בדרך כלל הדברים האלו מקבילים האחד לשני.

 

אילו מסקנות שופטים יסיקו על עו"ד מפוזר חיצונית?

אם עורך הדין לא מסוגל "להשתלט" על הופעתו הייצוגית, השופטים עשויים להסיק מסקנה חותכת – אולי עורך הדין הזה מפוזר כמו שהוא נראה. ואם זה הרושם שעורך הדין יוצר על השופטים, הם לוקחים אותו בערבון מוגבל.

כמו כן, ייקחו בערבון מוגבל גם את הטענות המשפטיות שלו. כל אדם באשר הוא, וזה לא משנה מה המקצוע שלו, נשפט גם על הופעתו החיצונית. זה לא שטחי וזה לא פסול לרצות להיראות טוב ומקצועי. בשורה התחתונה, אנשים שופטים אותנו בכל מקום אליו נלך. בין אם אתם עורכי דין או מוכרי נעליים, אתם תרצו שאנשים ישפטו אתכם לטובה. דבר זה יוביל אנשים לשמוע אתכם עד הסוף, להקשיב עד סוף המשפטים שלכם.

gehlert-852762_640 (1)

אולי תאהבו גם את

ניצול יחסי מרות בצבא

בעבר, הטרדות מיניות בצבא היו נפוצות במיוחד ואף נתפסו כדבר מקובל במידת מה. לפני כשלושים שנה, המחוקק הישראלי החליט להיאבק בתופעת ההטרדות המיניות בכלל ובהטרדות

קראו עוד »
עורך דין צוואות
מה חשוב שיופיע בצוואה?

צוואה היא מסמך משפטי המתאר את רצונותיו של אדם לגבי חלוקת נכסיו וטיפול בתלויים בו לאחר פטירתו. בעת עריכת צוואה, יש חשיבות מכרעת לכלול מרכיבים

קראו עוד »