חיפוש

מאיפה מגיעים המים של השירותים

"מים, מים, מים, מים, הו מים בששון" אומר השיר העממי הידוע, ואכן אנחנו מוקפים במים בחיי היום יום שלנו. המים משמשים אותנו לשתייה, לרחצה, לשטיפת אסלת השירותים לאחר השימוש בה,  ולשימושים נוספים, וככל שהחורף במדינת ישראל הוא גשום יותר – ככה אנחנו יכולים להנות מכמויות מים גדולות יותר שממלאות את הכנרת.

רגע לפני שאת פותחים שוב את הברז, יצאנו לבדוק מאיפה מגיעים המים של השירותים, כדי להצליח ולעשות קצת יותר סדר בעניין הזה.

 

מנגנון המים של השירותים – מנגנון פשוט ויעיל

כדי לענות על השאלה מאיפה מגיעים המים של השירותים, צריך בראש ובראשונה להבין איך כל העניין הזה עובד. השירותים שלנו מורכבים מכמה וכמה חלקים – האסלה שמשמשת אותנו לישיבה ולהתפנות, הניאגרה שממנה יורדים המים ששוטפים את האסלה, וכן מחלקים קטנים כמו מצוף, מנגנון הדחה, אטם, בלמים ומעצורים שאחראיים על תנועת שאיבת המים והורדתם באסלה.

כל אחד ואחד מהחלקים האלו אמון על תפקיד אחר, ובתפקוד של כולם גם יחד מתקבלת תוצאה נהדרת שיכולה לאפשר לנו להשתמש בשירותים בדיוק כמו שאנחנו אמורים. המנגנון הפשוט הזה, שיכול לסייע למים של השירותים להגיע, הוא מנגנון שמגיע היום בכל מיני תצורות – בתור מנגנון שמותקן מאחורי הקיר, מחוצה לו ועוד.

 

מאיפה מגיעים המים של השירותים?

המים של השירותים צריכים להיות מים נקיים, אבל אפשר לעשות הבחנה מדויקת ביניהם לבין המים שאותם אנחנו שותים, לדוגמה. בסופו של דבר, המים שאנחנו שותים צריכים להיות נקיים וטהורים, היות והם נכנסים אלינו לגוף באופן ישיר ויכולים להשפיע על מה שקורה בתוכו, ואילו מי השירותים הם בעלי תפקיד אחר – לשטוף את האסלה שלנו מהפסולת הגופנית שלנו. לכן, מי השירותים לא מגיעים מאותם מקומות שמהם מי השתייה שלנו מגיעים, לדוגמה.

 

המים של השירותים עלולים להוביל גם ללא מעט תקלות

כאשר קיימת תקלה שקשורה במים של השירותים, תקלה כמו כמות גדולה מדי של מים שלא מפסיקה לנזול אל תוך האסלה, כמות גדולה של מים שיוצאת מתוך מיכל הניאגרה ומציפה את החדר ועוד – יש צורך בהזמנת איש מקצוע שיוכל להתמודד עם העניין. איש המקצוע יוכל להתבונן פנימה, לראות בדיוק היכן נמצאת התקלה, להבין מאיפה מגיעים המים של השירותים בכמות הגדולה הזו, וכמובן לפתור את העניין בצורה מקצועית ומהירה.

 

מחפשים אנשי מקצוע לבית? הגעתם למקום הנכון

אם אתם זקוקים לסיוע שקשור במים שזורמים לכם בבית, כדאי שתיכנסו אל דף הבית של אתר דודים. האתר מפרט על בעיות שונות שקשורות בבית ובמים שזורמים בהם, מאפשר לכם להתייעץ עם אנשי מקצוע מומחים, להזמין שירות עד הבית, וכמובן לקבל מידע נוסף שמעניין אתכם רגע לפני שאתם קוראים לאיש המקצוע. היכנסו כבר עכשיו ותוכלו להנות מעולם שלם של אפשרויות.

שירותים
שירותים

אולי תאהבו גם את

מסור על אלומיניום
למה משמש מסור מסילה?

מהו מסור מסילה? מסורי מסילה הם חיוניים ביותר, אך עבור רבים בישראל הם אינם נתפסים ככלי חיוני בערכת כלי העבודה. עבור חלקם, ההנמקה היא שמסור

קראו עוד »
אמן חושים בחיפה

באירוע הקרוב? אתם עומדים לחוות בועת תדהמה וצחוק שאינה נגמרת, כולל מופע חושים EXTRA מרתק. אמן חושים בחיפה ירים את האירוע למחוזות וגבהים שלא הכרתם,

קראו עוד »
ניקוי יסודי
איך להסיר ריח רע מהשטיח

פרישת שטיחים בבית עשויה להיות נכונה מבחינת העיצוב שלו, ומתאימי למדיי לפחות בעונות מסוימות של השנה. בנוסף, בבתים שיש בהם תינוקות, עשוי השטיח להוות פתרון

קראו עוד »