חיפוש

למה משמש מסור מסילה?

מהו מסור מסילה?

מסורי מסילה הם חיוניים ביותר, אך עבור רבים בישראל הם אינם נתפסים ככלי חיוני בערכת כלי העבודה. עבור חלקם, ההנמקה היא שמסור עגול יעשה את מה שמסור מסילה יכול לעשות, ואולי מסור יד יכול לבצע את העבודות הקטנות שנותרו. עם זאת, אנו טוענים כי מסור מסילה הוא כלי עזר חשוב עבור אנשים רבים שנדרשים לבצע חיתוכים רבים ביצירות עבודה קטנות. מדריך זה יסביר לכם בדיוק מה זה מסור מסילה למה הוא משמש.

 

כיצד להשתמש במסור מסילה?

מסור מסילה הוא למעשה כמו מסור עגול, אך כולל להב שמסתובב וחותך עם הרבה יותר תחכום ודיוק. במקום שהמגן ייסוג בכדי לחשוף את הלהב בעת החיתוך, כמו שקורה במסור עגול, יש לו מגן קבוע והלהב נחשף כאשר מגיעים לעומק שנקבע מראש. לעתים קרובות אנשי המקצוע עשויים לחשוב ששימוש במסור עגול פשוט יספיק לביצוע חיתוכי מסילה. אך מסור עגול לא יצליח לבצע חיתוך מדויק ונכון כמו מסור מסילה.

מסור מסילה גם מקל על כמות האבק והבקרה עליו, וגם מאפשר שליטה יותר נוח וקלה מאשר מסור עגול.

 

מה מסור מסילה מאפשר לך לעשות?

בעוד שמסור עגול בדרך כלל יצטרך להתחיל לחתוך מקצה החומר, מסור מסילה יאפשר לך להתחיל את החיתוך בכל מקום בחומר. זה הופך אותו לכלי הטוב ביותר לשימוש בעת חיתוך משטח העבודה. וכאשר איכות גימור החיתוך חשובה, מסור מסילה תמיד יספק את החיתוך האיכותי ביותר ללא פיצול, דבר שקשה להשיג עם מסור עגול. שימוש במסור מסילה תמיד מבטיח חתכים נקיים ומדויקים.

 

האם מסור צלילה בטוח יותר מאשר מסור עגול?

עלינו להתמודד עם עובדות, שום כלי חשמלי הכולל להב חד שמסתובב במהירות גבוהה לא יהיה בטוח לחלוטין. כן, המסורים מתוכננים על מנת להבטיח את ביטחונכם בזמן העבודה, אך 9 פעמים מתוך 10, שגיאת מפעיל או רשלנות עומדים מאחורי תאונות. עם זאת, האם מסור מסילה יכול להיות אפשרות בטוחה יותר על פני מסור עגול?

עלינו לזכור כי מסור עגול הוא בעצם כלי בסיסי למדי. זה מנוע עם להב מסתובב ומגן להב שזז מהדרך תוך כדי חיתוך. בקרת האבק היא מקרית, עם יציאה בחלק האחורי של המסור שמנסה להוציא אבק ופסולת מקדמת הלהב. זה לא אידיאלי.

לעומת זאת, במסורי מסילה יש להב סגור כאשר עומק החיתוך נשלט באמצעות מחוון בקדמת המכונה. הלהב מסתובב וכאשר היד נלחצת כלפי מטה, הלהב צולל מתוך המגן לתוך החומר. עיצוב זה הופך מסור מסילה מטבעו לבטוח יותר לשימוש. ומכיוון שהלהב מסתובב בתוך המגן, משיכת האבק מהחתך יעילה הרבה יותר. אם תרכיבו את מסור המסילה כראוי, החיתוך יהיה בטוח ומדויק.

עוד תוכן איכותי בתחום הניסור בטון תוכלו למצוא כאן: ניסור בטון – המנסרים החזקים.

מסור מסילה

אולי תאהבו גם את

אמן חושים בחיפה

באירוע הקרוב? אתם עומדים לחוות בועת תדהמה וצחוק שאינה נגמרת, כולל מופע חושים EXTRA מרתק. אמן חושים בחיפה ירים את האירוע למחוזות וגבהים שלא הכרתם,

קראו עוד »
ניקוי יסודי
איך להסיר ריח רע מהשטיח

פרישת שטיחים בבית עשויה להיות נכונה מבחינת העיצוב שלו, ומתאימי למדיי לפחות בעונות מסוימות של השנה. בנוסף, בבתים שיש בהם תינוקות, עשוי השטיח להוות פתרון

קראו עוד »