חיפוש

כיצד תנתחו את צרכי השוק?

שמחקר שוק הוא כלי חשוב מאוד עבור אנשים וארגונים שמעוניינים לשווק את הסטארט אפ או המוצר שלהם.

במחקר זה אנו מתרכזים בשלושה היבטים מרכזיים: הביקוש למוצר, המתחרים בשוק והסביבה העסקית.

יזמים רבים מזלזלים בביצוע מחקר זה ומחליטים לחסוך בזמן ובעלויות שהוא דורש.

זלזול זה עלול להשפיע על הסטארט אפ שלהם ואף לגרום לסגירתו בשל חוסר שוק.

לפיכך, מחקר שוק הוא שלב חיוני והכרחי שחשוב לבצע טרם ההתקדמות בתהליך והוצאתו לשוק.

כאשר מבצעים את מחקר השוק בודקים מהו ההיצע והביקוש למוצר, לאיזו אוכלוסייה הוא מתאים ובאיזו אסטרטגיה שיווקית יש לנקוט על מנת למכור אותו. ארגונים רבים מתקשים בביצוע מחקר שוק יעיל ואינפורמטיבי ודבר זה משפיע על שיווק המוצר בהמשך. אספנו עבורכם מספר טיפים חשובים שיסייעו לכם לנתח את צרכי השוק בצורה אמינה.

 

כיצד תקבלו מידע מקהל היעד?

ניתן לקבל מידע על קהל היעד בעזרת אמצעים שונים. האמצעים הללו יסייעו לכם לקבל מידע חיוני עבור פיתוח המוצר ושיווקו. להלן מספר דוגמאות לאמצעים שיספקו לכם את האינפורמציה החיונית למחקר השוק:

  • ניצול הרשתות החברתיות: העידן הטכנולוגי בו אנו נמצאים מעניק לנו דרכים נוספות ויעילות לאיסוף המידע על קהל היעד וצרכי השוק. ניתן להיכנס לרשתות החברתיות בהם קהל היעד נמצא ולשאול אותם שאלות על המוצר והצרכים שלהם. הלקוחות יענו תשובות כנות ואמיתיות ברשתות החברתיות ויסייעו לכם לבצע את השינויים הנחוצים למוצר. בנוסף, ניתן להפיץ סקרי Google Forms ברשתות החברתיות ולשאול בהם שאלות כנות על המוצר והצרכים של הקהל.
  • ראיונות אישיים: ניתן לערוך ראיונות אישיים עם לקוחות פוטנציאלים ולגלות על הצרכים הגלויים והנסתרים שלהם. המרואיינים יענו תשובות שיסייעו לכם לפתח את המוצר וירמזו לכם בעזרת שפת הגוף והבעות הפנים שלהם על התחושות במהלך הריאיון.
  • תצפיות: ניתן לבצע תצפיות על קהל היעד בזמן המכירה וכך להתרשם מתהליך הרכישה וצורת ההתנהלות של הלקוח.
  • מידע משני: ניתן לאסוף מידע בעזרת סקרים שנערכו בעבר על ידי ארגונים שונים. כאשר אוספים מידע בדרך זו חשוב לברר מי פרסם את הסקר ולוודא שהמידע שפורסם אמין. בנוסף ניתן להיעזר בGoogle trends ולקבל מידע על פופולריות של תחומים שונים.

 

קבלת סיוע מחברה מתמחה

כאשר אנו מעוניינים לערוך סקר שוק ולנתח את צרכי השוק, מומלץ לקבל סיוע מחברה שמתמחה בתחום ומעניקה שירותים בתחום משאבי האנוש. חברה זו תסייע לכם לנתח את צרכי השוק ביחס לשווקים השונים ותעניק לכם ייעוץ אסטרטגי מקצועי. היכנסו ל- https://adecco.co.il וצרו קשר עם חברת אדקו ישראל. חברת אדקו תספק לכם נקודת מבט חדשה על התעשייה ועל השווקים הישראלים והעולמיים. באדקו עובדים אנשים מקצועיים בעלי ניסיון רבי שיצליחו לבצע סקר שוק מקיף ואינפורמטיבי שיסייע לכם בצורה משמעותית בהמשך הדרך.

 

שירות לקוחות
שירות לקוחות

אולי תאהבו גם את