חיפוש

ממשיכים לנפנף במרפסת? יש לנו פתרון מתקדם לעל האש עם כל החברים

אחד הדברים האהובים על מארחים הוא לעשות מנגל. בעבר הדרך הכמעט יחידה לעשות זאת הייתה באמצעות גריל פחמים על כל ההתעסקות הכרוכה בכך. גריל הפחמים דורש קנייה ושימוש בחומר בערה, כמו גם אחריות רבה בתפעול ובנפנוף.

כיום, אפשר לקנות גריל גז שיקל על האירוח ועל ההכנה.

 

למה גריל גז?

בין אם אתם מאלה שאוהבים להשרות במרינדה את הבשרים לפני הצלייה ובין אם להניח אותם ככה כמו שהם, כדאי שיהיה לכם גריל איכותי וטוב שישמור על הטעם של הבשר ואיכותו.

דעו כי יש כמה דברים המשפיעים על הטעם של הבשר: איכות הבשר, סוג הבשר, טריות הבשר והגריל עליו תצלו אותו.

עד לא מזמן הגריל הנפוץ ביותר בשימוש היה גריל הפחמים, כאשר אנשים רבים אומרים כי לצלייה זו התווספו טעמים של חומרי הבעירה. כמובן ששילוב חומרי הבעירה באוכל מעבר לכך שהוא לא טעים הוא גם לא בריא ולכן הרבה אנשים עברו לשימוש בגריל גז.

 

חברה מקצועית ומוכרת

כשאתם רוכשים גריל גז כדאי לרכוש כזה מחברה אמינה ומוכרת כמו weber  גריל, מוצר איכותי יחזיק מעמד לאורך זמן רב ויכלול את אחריות החברה.

חברת וובר נחשבת לאחת מחברות הגריל הטובות בעולם. חברה אמריקאית אשר הוקמה בשנת 1957 והביאה לעולם הגריל את הפונקציה של גריל עם מכסה.

בנוסף, חברת וובר היא חברה גדולה עם סניפים רבים ברחבי העולם.

רק בתוך ארצות הברית יש לה לפחות 3,000 עובדים, כאשר המוצרים שלה נמכרים ב-72 מדינות ברחבי העולם ובניהם ישראל. קניה מחברה זו תבטיח כי למוצר אותו תרכשו יש אחריות וכי אתם יכולים לסמוך על החברה ממנה אתם קונים.

 

יתרונות גריל הגז

גריל הגז מאפשר לכם לא להתעסק יותר לעולם בקניית פחמים, כך לא תצטרכו לקנות אותם במידת הצורך ולא תהיו תלויים בו במידה והוא חסר לכם.

בנוסף, היות ואין צורך בפחמים, לא תצטרכו גם להתעסק בכל הנוגע להדלקת אש כמו חומרי הבעירה, כיבוי המנגל לאחר השימוש, נפנוף ועוד.

אין ספק כי השימוש בגריל גז הוא הרבה יותר קל ונגיש. גריל גז מאפשר לכם בנוסף לקבוע את מידת החום שלו, כך שהוא שומר על חום קבוע לכל אורך הרשת וגורם לבשר לצאת צלוי כולו באופן אחיד.

 

אחריות

בקניית גריל של חברת וובר תוכלו להיות רגועים כי יש על המוצר אחריות לשנים קדימה.

במידה ותתקלו בתקלה כל שהיא במהלך השימוש במוצר תוכלו לפנות אל החברה ואלו יתקנו לכם ללא עלות נוספת. אמנם, על מנת לקנות גריל של וובר יש להשקיע בהתחלה סכום לא קטן, אך תוכלו להיות בטוחים שהמכשיר ילווה אתכם עשרות שנים קדימה, כך שההשקעה תשתלם.

 

על האש עם המשפחה - אילוסטרציה

אולי תאהבו גם את

ספרים ראשית
איפה שמים את הספרים בבית?

כחלק ממגמת המעבר לחיים טכנולוגיים יותר, והשימוש ההולך והגובר של מוצרים אלקטרוניים בחיינו – ישנם מוצרים או פעולות שעשויות להיתפס כיום כמיושנות. אחת מפעולות אלו

קראו עוד »