חיפוש

ניקוי שטיחים בבית הלקוח – האם כדאי או עדיף פתרון אחר

שטיחים הם חלק מהותי מנראות הבית, בין אם אלו שטיחים בסלון שקושרים את כל עיצוב החדר, שטיחים בחדרי השינה והילדים או שטיחים מקיר לקיר שלוקחים חלק בלתי נפרד מהבית.

חוץ מהעובדה שהשטיחים הם חלק מהותי מעיצוב הבית הם גם מתלכלכים במהירות גבוהה וצוברים כתמים, אבק ובקטריות.

אז איך ואיפה כדאי לנקות את השטיחים בצורה מקצועית? כל זאת בהמשך.

אנחנו מתהלכים ברחבי הבית, שהוא המקום הבטוח שלנו, יחפים בהרבה מהמקרים. הילדים שלנו משחקים או זוחלים על הרצפה ועל השטיח ואין סיבה להסתובב בסביבה מלוכלכת מלאת אבק, חיידקים וכתמים. אז איך מנקים את השטיח? באיזו חברה כדאי לבחור? והאם לעשות זאת בבית או במפעל החברה?

 

איך מנקים את השטיח?

חברת SOS Clean  מציעה ניקוי מקצועי והוגן של שטיחים במרכז הארץ. את הניקוי ניתן לערוך בשתי שיטות מרכזיות – ניקוי בבית הלקוח או ניקוי במפעל החברה. בעת ניקוי בבית הלקוח המחיר יהיה מעט זול יותר מאשר ניקוי במפעל אך הניקוי לא יגיע לרבדים העמוקים ביותר של השטיח, הניקוי יספק חיטוי, הסרת כתמים קטנים עד בינוניים ובעזרת שיטת הזרקה ויניקה של חומרי ניקוי ומים בטמפרטורה מתאימה לסוג השטיח יאפשר ניקוי של השטיח אך לא ברמה יסודית כמו שיתאפשר במפעל.

בניקוי במפעל השטיח עובר בכמה מכונות – האחת מדמה את ״דופק השטיחים״ המוכר אך בעוצמה רבה שמאפשרת להיפטר מרוב האבק והלכלוך טרם הניקוי היסודי. השלב השני כולל השרייה בחומרי ניקוי המתאימים לסוג הבד והאריגה המדויק של השטיח ולאחר מכן עובר השטיח מכונת סחיטה וייבוש המאפשרים לו להגיע למצב חדש ולחדור לכל רובד של השטיח ולהשמיד חיידקים וכתמים כאחד.

 

במה לבחור?

בכדי להגיע לבית הלקוח בעל העסק צריך מינימום של 300 ש״ח שווי של הניקוי ולכן מאוד תלוי בכמה שטיחים מדובר והאם הם ניידים או שטיחים מקיר לקיר בהם שיטת הניקוי היא אחרת. חברת SOS Clean היא חברת ניקוי שטיחים מקצועית, לכן אם תבחרו לשלוח את השטיח הנייד לניקוי במפעל המחיר יהיה מעט יותר גבוהה, בגלל התהליך שעובר השטיח ושירות איסוף השטיחים מבית הלקוח. יש אופציה נוספת שמאפשרת חסכון! אם תמסרו בעצמכם את השטיח לניקוי מקצועי במפעל תוכלו לחסוך חלק מהעלות הכרוכה באיסוף השטיח מבית הלקוח וכך לקבל את הטוב מכל העולמות במחיר הוגן.

 

מתי כדאי לנקות את השטיח?

חברת SOS Clean ממליצה על ניקוי השטיחים פעמיים בשנה, פעם אחת לפני תחילת החורף ופעם באמצע האביב. חשוב לנקות את השטיחים באופן מקצועי בשביל לשמור על ניקיון ונראות הבית אך גם בכדי לשמור על הבריאות. שטיחים צוברים לא רק כתמים אלא גם. בקטריות וחיידקים שמזיקים לבריאות שלנו במיוחד בחשיפה ישירה ולכן חשוב לנקות את השטיח לפחות פעמיים בשנה.

 

שלושה שטיחים

אולי תאהבו גם את

מסור על אלומיניום
למה משמש מסור מסילה?

מהו מסור מסילה? מסורי מסילה הם חיוניים ביותר, אך עבור רבים בישראל הם אינם נתפסים ככלי חיוני בערכת כלי העבודה. עבור חלקם, ההנמקה היא שמסור

קראו עוד »
אמן חושים בחיפה

באירוע הקרוב? אתם עומדים לחוות בועת תדהמה וצחוק שאינה נגמרת, כולל מופע חושים EXTRA מרתק. אמן חושים בחיפה ירים את האירוע למחוזות וגבהים שלא הכרתם,

קראו עוד »
ניקוי יסודי
איך להסיר ריח רע מהשטיח

פרישת שטיחים בבית עשויה להיות נכונה מבחינת העיצוב שלו, ומתאימי למדיי לפחות בעונות מסוימות של השנה. בנוסף, בבתים שיש בהם תינוקות, עשוי השטיח להוות פתרון

קראו עוד »