חיפוש

טיפים לעיצוב הגינה מחדש – מה חשוב לקחת בחשבון?

כאשר אתם מעצבים את הגישה שלכם מחשב, חשוב לקחת כמה אלמנטים שיעזרו לגינה שלכם גם להראות מרהיבה וגם להיות נוחה

ובטוחה לשימוש.

מומלץ להשתמש בחומרים איכותיים שיוכלו להחזיק במשך שנים ולשמור על הגינה שלכם מרהיבה בכל ימות השנה.

 

כך תעצבו את הגינה שלכם מחדש:

דשא סינטטי 

בכדי לעצב את הגינה מחדש, מומלץ להתקין דשא סינטטי שנראה טבעי והרגשתו רכה מאוד ונעימה למגע. אחד היתרונות הגדולות של דשא סינטטי הוא שהוא אינו דוהה לאחר תקופה ארוכה. חשוב לקחת בחשבון בכדי שהדשא ישמר לאורך זמן חשוב לבחור בדשא סינטטי איכותי ברמה גבוהה. דשא סינטטי יאפשר שדרוג מידי לגינה שלכם ויאפשר לכם ולכל בני הבית ללכת עליו בנעימות. חשוב להתאים דשא סינטטי שיוכל לעמוד באקלים הישראלי שבחודשי הקיץ החמים. להבדיל מדשא צומח, אין צורך בתחזוקה שוטפת למעט ניקיון ושטיפה. כך הדשא יוכל לשמור על יופיו במשך כל השנה.

 

כדים ועציצים 

לאחר שבחרנו את הדשא הסינטטי המתאים לנו ביותר ובחרנו אריך לעצב את הגינה בצורה שמתאימה לנו, אחד מהדברים שיוכלו להוסיף המון צבע וחן לגינה שלנו הם כדים ועציצים. כדים ועציצים למכירה קיימים בשלל גדלים, צורות וצבעים שונים. חשוב לקחת בחשבון לבחור בכדים שתוכלו לשתול עציצים ופרחים שאתם אוהבים ומתחברים אליהם, ולא לשכוח צמחים שיוכלו לשרוד את האקלים הישראלי. גם באשר לכדים מומלץ לבחור כאלה שיוכלו לעמוד בכל מזג אוויר.

 

קירוי והצללה 

הקיץ הישראלי יכול להות לוהט והחורף הישראלי יכול להיות מאוד גשום. בכדי להנות מהגינה שלכם כל השנה, תצטרכו לתכנן פתרונות הצללה וקירוי. כיום יש מגוון רחב של פתרונות הצללה כגון פרגולות, סוככים, רשת צל לגינה, ברזנטים שעשויים מחומרים שונים. חשוב לקחת בחשבון שצריך להשתמש בחומרים איכותיים בכדי שהגנה זו תבטיח שתהנו מהגינה שלכם בכל ימות השנה ללא תלות במזג האוויר.

 

פינות ישיבה 

כאשר אתם מתכננים את הדשא, הצללה, כדים וכל הדקורציה חשוב לקחת בחשבון שגם תצטרכו להוסיף פינות ישיבה נוחות שמתאימות לעיצוב הגינה. החל מספות, כורסאות, פופים, ספסלים ועוד. את הפינות ישיבה שבחרתם מומלץ למקם תחת רשת הצל הנבחרת, על מנת שתוכלו להנות בכל השעות מישיבה בחוץ. כאשר אתם רוכשים ציוד גן, חשוב לקחת בחשבון את עמידות החומר ממנו הוא עשוי, על מנת שיוכל להישאר לכם למשך שנים ולא תצטרכו להחליפו כל שנה.

 

אבנים 

אם תרצו ליצור בגינה שלכם אווירה רגועה ופסטורלית, מומלץ לשלב בגינה שלכם אבנים או חלוקי נחל. האבנים תורמות למראה יוקרתי ומאוד ייחודי שלא רואים בכל גינה. האבנים מאפשרים אווירה של התקרבות לטבע גם כאשר נמצאים בגינה בבית. אפשר לתכנן שבילים יפיפיים עם הדשא הסינטטי שבחרתם, תהיו משוכנעים שהם משתלבים היטב יחד.

 

לסיכום

כאשר אתם מעצבים את גינתכם מחדש, חשוב לקחת בחשבון שאתם משתמשים בחומרים איכותיים אשר שיחזיקו וישרתו אותכם למשך שנים.

 

בית למכירה

אולי תאהבו גם את

חנות
הלוגו של Amazon: חוות דעת

Amazon. מה כבר לא נאמר על החברה הענקית ששינתה את האופן שבו אנשים בכל העולם עושים קניות באינטרנט? בשני העשורים בהן אמזון פועלת, אמזון גדלה

קראו עוד »
בחירה של לוגו
איפה מעצבים לוגו?

בעבר, עיצוב לוגו היה שירות השמור רק למי שהיה בידו את הממון הדרוש לכך. כיום, עם צמיחת הטכנולוגיה והזמינות שלה לכל דורש, ניתן לעצב לוגו

קראו עוד »