חיפוש

אילו מדרסים מומלצים לנעליים אלגנטיות?

מדרסים הם מוצר חיוני וחשוב עבור אנשים הסובלים מבעיות בריאותיות או אורתופדיות שונות, וכן עבור אנשים שנמצאים בקבוצות סיכון לסבול מבעיות כאלו.

המדרס נועד על מנת להפחית את הכאבים שנגרמים כתוצאה מבעיות אלו, לאזן ולהקל על העומס שנמצא על כפות הרגליים.

אי לכך, חשוב שהמדרס יותאם לכל אדם באופן אישי – הן לכף הרגל שלו והן לנעליים שאותן הוא נועל. נעליים אלגנטיות לא צריכות להוות מגבלה כלשהי עבור התאמת המדרס, וכיום ישנם מדרסים שמותאמים גם

לנעליים אלגנטיות!

 

באילו מקרים יהיה צורך בהתאמת מדרס?

כאמור, המדרס נועד על מנת להקל על כאבים, לשפר את היציבה ולהפחית מהעומס שמוטל על כפות הרגליים. המקרים המובהקים בהם יש צורך רפואי במדרס המותאם לכף הרגל שלכם הם מקרים של בעיות אורתופדיות או מבניות שונות – כמו במקרים של שברי מאמץ, פלטפוס, קשת גבוהה בכף הרגל, כאבי גב וכאבי ברכיים כרוניים, דלקת דורבן, מחלות מפרקים, מקרים בהם רגל אחת קצרה יותר מהשנייה ועוד.

 

כיצד מתבצעת התאמת המדרס לנעליים אלגנטיות?

כמו בהתאמת המדרס לכל נעל אחרת, גם עבור נעליים אלגנטיות חשוב מאוד שהמדרס יהיה מותאם למבנה כף הרגל שלכם ולאופי הפעילות היום יומית שאתם מבצעים. כאשר מדובר על נעליים אלגנטיות, סביר להניח שאתם נועלים אותן עבור יום עבודה במשרד או עבור אירועים מיוחדים (חתונה, יציאה בערב, ערב חג).

אי לכך, המדרס עבור נעליים אלגנטיות צריך להיות עדין, קל ודק – על מנת שלא יפגום בנוחות נעילת הנעליים ולא יבלוט מהן. כדי להשיג זאת, יש להקפיד שהמדרס יתפוס כשלושה רבעים מאורך הנעל, ושעוביו יהיה בין 1.5 ל- 2.5 מ"מ.

 

היכן מומלץ לבצע את התאמת המדרס?

על מנת לפעול בצורה היעילה והאופטימלית ביותר, על המדרס להיות תואם למבנה כף הרגל שלכם. התאמה זו ניתן לבצע במקומות בעוסקים ומתמחים בהתאמת מדרסים לכל נעל, לכל סוג של בעיה רפואית ולכל סוג של אופי פעילות יום יומי.

ישנן מספר שיטות ודרכים לבצע את התאמת המדרס. אחת הדרכים נפוצות ביותר לעשות זאת כיום היא התאמה דיגיטלית, שבה משתמשים באמצעים טכנולוגיים חדשניים על מנת להכין הדמיה של מבנה כף הרגל שלכם וכך להתאים לו מדרס בצורה ייעודית. עם זאת, ישנן שיטות שונות ומסורתיות יותר שבהן משתמשים בתבניות שונות על מנת לקבל את צורת כף הרגל (למשל באמצעות שימוש בספוג או בגבס).

חשוב לבצע את התאמת המדרס במקום בו תקבלו ליווי מקצועי מאנשי מקצוע שמתמחים בתחום, על מנת להתאים את המדרס אליכם בצורה הטובה והאיכותית ביותר. כאשר מדובר על הבריאות שלכם, ועל היכולת שלכם להמשיך לתפקד בחיי היום יום על אף בעיות אורתופדיות ובריאותיות שונות – אל תתפשרו על פחות מהטוב  והאיכותי ביותר עבורכם!

 

ביגוד אופנתי

אולי תאהבו גם את

איש בפאניקה
קצת על הפרעת פאניקה

הפרעת פאניקה היא הפרעה נפשית המסווגת כהפרעת חרדה. פעמים רבות אדם הסובל מהישנותם של התקפי חרדה מרובים יאובחן כסובל מהפרעת פאניקה. רבים מהסובלים מהפרעת פאניקה

קראו עוד »
מזותרפיה
הכל על טיפולי מזותרפיה

זהו לא סוד שכל אחד ואחת מאיתנו היו רוצים להשאר בעלי עור צעיר, מתוח ובריא גם בגילאים יותר מבוגרים. טיפולי מזותרפיה מיועדים לטיפול בקמטים ולשמירה

קראו עוד »