חיפוש

כל מה שצריך לדעת על איטום מבנים

רובנו לא מחזיקים בידע המקצועי הנדרש בנוגע לאיטום מבנים, לכן באנו לעשות קצת סדר בבלאגן ולהסביר לכם מהם המאפיינים החשובים והדברים שמומלץ לשים עליהם את הדגש במשימת איטום מבנים המתוכננת בביתנו. לרוב, כשנזמין אנשי מקצוע בתחום איטום מבנים – כנראה שנצטרך סוגי איטום מעט שונים זה מזה, בכל אחד מן החדרים בבית. במאמר הבא נסביר כיצד נוכל להבדיל ביניהם, ולהבין את שפתם של אנשי המקצוע כאשר ימליצו לנו לבצע סוג איטום מסוים באחד מחלקי הבית. המטרה היא כמובן להקדים תרופה למכה, למנוע עובש ורטיבות, או גרוע מכך – טפטופים בתוך הבית.

 

שיפוץ או בנייה

גם במקרה של שיפוץ בית קיים וגם במקרה של בניית בית חדש מהיסוד, איטום המבנה הוא חלק מהותי וקריטי בתכנון הבית. מוטב שנשים דגש על נושא האיטום, מכיוון שללא מלאכת איטום טובה למבנה, נוכל למצוא את עצמנו מתמודדים עם קשיים בלתי צפויים, בעיקר בתקופת החורף – טפטוף, רטיבות, נזילות ועובש. הבעיות הללו עלולות לגרור הוצאות כספיות גדולות מאוד, כמו גם הרס של הרהיטים הקיימים בבית כתוצאה מהטיפטופים והנזילות.

 

רטיבות בקיר

במקרים של רטיבות בקירות, מוטב שתקבלו סיוע מיידי של אנשי מקצוע מנוסים במהירות האפשרית. אנשי המקצוע הנכונים ידעו לאבחן את המצב בצורה הטובה ביותר, ולהתאים את סוג האיטום שהקיר הרטוב צריך – שכן הבעיה נוצרה כתוצאה מאיטום לא טוב, או צנרת הממוקמת בתוך הקירות שהתפוצצה. תיקון מהיר ימנע ויצמצם נזקים גדולים יותר שעלולים לבוא, ועל כן מוטב ליצור קשר עם אנשי המקצוע במהירות. לפרטים נוספים היכנסו ל – https://www.k-h-azrad.co.il.

חומרי איטום ויעילותם

חומרי איטום טובים ואיכותיים יכולים להחזיק זמן רב ולמנוע נזילות, רטיבות וטפטופים לאורך שנים רבות, למעשה – חומרי איטום איכותיים באמת יכולים להחזיק כמעט עשר שנים. יעילותם תלויה כמובן באיכות החומר, אך היא תלויה גם בדרך שבה יותקנו על ידי אנשי המקצוע – ככל שיתקינו אותם יותר במקצועיות כך יחזיקו זמן רב יותר. אחת לכמה שנים, תצטרכו לקרוא שוב לאנשי המקצוע מכיוון שיתגלה בלאי מסוים בחומרי האיטום, אך הבלאי אמור להופיע לפחות 4-6 שנים לאחר ההתקנה שלכם – אחרת תוכלו לדעת שההתקנה הייתה לא מקצועית במיוחד, ומוטב שתקראו לחברת איטום אחרת מזו שהתקינה אותם.

 

כמה זה עולה לנו?

איטום מבנים הוא עסק יחסית יקר, אך יש לזכור שמדובר בעבודה שמבצעים אחת לכמה שנים, כך שמומלץ לא לחסוך בעלויות ולהשתמש בשירותיה של חברה מקצועית ואמינה. נזילות, טפטופים, רטיבות ועובש יגררו הוצאות כספיות חמורות בהרבה, מה גם שהבעיות הללו עלולות לפגום באורח החיים הכללי בבית כמו גם על הרהיטים שלכם. טווח המחירים נע בין 1000₪ ויכול להגיע גם ל – 3500₪ ויותר, תלוי מה התקלה.

 

גגות של בתים

 

אולי תאהבו גם את

מסור על אלומיניום
למה משמש מסור מסילה?

מהו מסור מסילה? מסורי מסילה הם חיוניים ביותר, אך עבור רבים בישראל הם אינם נתפסים ככלי חיוני בערכת כלי העבודה. עבור חלקם, ההנמקה היא שמסור

קראו עוד »
אמן חושים בחיפה

באירוע הקרוב? אתם עומדים לחוות בועת תדהמה וצחוק שאינה נגמרת, כולל מופע חושים EXTRA מרתק. אמן חושים בחיפה ירים את האירוע למחוזות וגבהים שלא הכרתם,

קראו עוד »
ניקוי יסודי
איך להסיר ריח רע מהשטיח

פרישת שטיחים בבית עשויה להיות נכונה מבחינת העיצוב שלו, ומתאימי למדיי לפחות בעונות מסוימות של השנה. בנוסף, בבתים שיש בהם תינוקות, עשוי השטיח להוות פתרון

קראו עוד »