חיפוש

4 הרכבים הכי אהובים – ואיך לבחור איזה הכי מתאים לך

תראה לי את כבישי ארצך ואגיד לך מי אתה.

משפט מומצא לחלוטין, אבל הוא הבחלט יכול לעזור לכם לקבל מדד על הרכבים הנמכרים והמומלצים ביותר במדינה שלכם.

מדינת ישראל חזקה מאוד ברכבים האסייתיים, איך כמו תמיד, יש הפתעות.

אלה הרכבים האהובים ביותר בישראל ואיך להתאים לכם את הרכב האידיאלי

 

מאזדה

מכל שנתון אפשרי וכל עוד המנוע רץ, רכבי מאזדה מציפים את כבישי ישראל. אי אפשר להתכחש לאמינות היפנית שרכבי מאזדה מציעים. אם יש לכם ספק. תוכלו עדיין לראות בכבישי הארץ עד דגם 232 הנצחי ששימש את משטרת ישראל בתחילת שנות ה- 2000 בתור הניידת סיור שלה. רכבי מאזדה על דגמיהם השונים מציעים חיסכון יחסי בדלק, נוחות, מנועים חזקים ואמינים גם בדגמי המיני, נוחות ותא נהג ארגונומי וכמובן – אמינות וערך בטוח לרכבם גם כשתרצו להחליפו.

 

פולקסווגן

אין מה לעשות. ממציאת דגם הגולף שבתוך שמתחת לשם התאגיד מסתתרת גם חברת בוגאטי, אאודי, סקודה ואפילו למבורגיני (!), יודעת את התרגיל כבר מעל ל -80 שנים. דגם הג'טה של החברה מככב בכבישי ישראל גם כרכב עבודה וגם כרכב משפחתי במחיר ידידותי, שלא נדבר על דגמי הגולף והפולו שהופכים ברגע למכוניות מרוץ. אמארוק ירד כרגע מסדרת הייצור בתור הטנדר היחידי שמגיע מבית התאגיד אך אמור לשוב לכביש בדגם מחודש שנבנה בשיתוף עם חברת פורד האמריקאית.

 

קיה

קפיצה מהירה חזרה למזרח אסיה, רק הפעם למחוזות דרום קוראיה שגם מביאים לנו את חברת יונדאי, אך עלייה נפרט בהמשך. רכבי קיה כבר שנים משרתים את הציבור הישראלי, מדגם הפיקנטו שכבש את לבבות הישראלים לפי מעל ל- 13 שנים, דרך קרניבל הסופר – משפחתית, ועד לדגמים המודרניים והאמינים כמו ריו, סיד והספורטז' המבוקשת. רכבי קיה אמנים, עמידים, רב  -שימושיים ובהחלט שווים את הערך שאתם משלמים.

 

רנו

למרות הביקורות והחשש מטיפולים יקרים, יש אינספור דגמי רנו על הכביש. אי אפשר להתכחש לעובדה שרנו קליאו בצורתה המחודשת משנת 2013 נמצאת בכל פינה. הגיר הייחודי של רנו מספק רכב מיני עם צריכת דלק נמוכה מאוד, נוחות ומנוע מספק. הגראנד – קופה מפציצה כרכב לכל מטרה וכמובן פלואנס המיתולוגית שידועה באמינות המנוע שלה.

 

בחירות נכונות ומילות סיום

השלב הראשון הוא להגדיר טווח מחירים שממנו לא חורגים. ברגע שטווח זה קיים, קל מאוד לראות את כל קשתה דגמים האפשריים. כעת, עליכם לחשוב מה המשתמשים העיקריים ברכב, מהם צורכי האחסון שלכם וכמובן – ללכת "למדוד" בעצמכם! קניית רכב היא מרגשת במיוחד, בטח ובטח רכב חדש. כיום רכבים מגיעים גם עם אחריות וגם עם פטור טסט ל- 3 שנים, שאלו גורמים שחשוב מאוד לשכלל במחיר. תתחדשו וסעו בזהירות.

רכב משפחתי

 

אולי תאהבו גם את