חיפוש

בחירת שטיח לחדר

קניית שטיח לחדר היא הוצאה חד פעמית כאשר מדובר במוצר איכותי ועמיד לאורך שנים. על מנת שהקנייה תהיה מוצלחת חשוב לבחור במוצר ברמה גבוהה ממשווק אמין. מעבר לכך ישנם פרמטרים לבחירת השטיח הנכון. המאמר יעסוק בבחירת שטיח לחדר.

 

בחירת שטיח על פי גודל ומיקום

בחירת שטיח לחדר צריכה להיעשות בראש ובראשונה בהתאם לגודל החדר. ניתן לבחור בשטיח המכסה על כל החדר ולא משאיר ריצוף חשוף או בשטיח שהריצוף משמש כמסגרת. ייתכן ותסתפקו בשטיח רק לפינה מסוימת בחדר או למטרות שונות. אם מדובר בחדר שינה המיקום של השטיח צריך להיות סמוך למיטה כדי שתוכלו להניח עליו רגליים כשאתם קמים ממנה. כשמדובר על חדר ילדים שטיח במרכז החדר יהיה יעיל כאשר הילדים יושבים עליו למשחק ולא על הרצפה הקרה. אם השטיח מיועד לסלון הוא צריך להיות מתחת לשולחן ולספות כדי שיתקבל חלל חמים, נעים וביתי. לא משנה היכן ממוקם השטיח יש למקם אותו במקום שישרת אתכם בצורה פונקציונאלית ולא רק ליופי.

 

בחירת שטיח על פי עיצוב

על אף שמדובר במוצר פונקציונאלי לצורך דריכה נעימה למגע יש לתת דגש גם לאסתטיות ולעיצוב. כלומר, השטיח צריך להיות תואם לעיצוב הבית בין אם הוא יהיה קונטרסט לריהוט ולצבע הקירות ובין אם הוא יהיה תואם ואחיד לעיצוב. זה אומר שבחירת הצבע שלו צריכה להיות מותאמת לחלל. כאשר בוחרים בשטיח בהיר מוסיפים נפח לחלל והוא נראה גדול יותר. לעומת זאת, שטיח דקורטיבי וצבעוני יעניק לחדר חיות. המראה של החדר ישתנה גם כשבוחרים שטיח עם צורות או טקסטורות. אומנם הפרמטר של בחירת השטיח מתבסס על טעם אישי אך יש להיזהר שהחדר לא ייראה צעקני מדי או מונוטוני מדי.

 

בחירת שטיח איכותי

לפני שמחליטים על השטיח האופטימלי מבחינת גודל ונראות יש לבדוק את האיכות שלו. מאלו חומרים הוא עשוי, אילו גימורים יש לאריגה שלו, האם ישנם חוטים בולטים או פגומים, האם הוא בעל תקן אירופאי, האם יש לו תחתית המגנה מפני החלקה, האם הוא עמיד לנוזלים ולכלוך, האם הוא קל לניקוי וקל להרמה וכיוצא בזה. יתרה מכך, חשוב לוודא שליצרן יש מוניטין והוא משווק שטיחים מגוונים עם היצע נרחב לבחירה. למשל, לחברת קרפטים יש מגוון גדול של שטיחים לכל חדר מהם ניתן לבחור, במחירים זולים ומשתלמים ובאיכות גבוהה.

 

בחירת שטיח לפי המחיר

אומנם אין לוותר על האיכות אם היא באה על חשבון המחיר אך מומלץ למצוא ספק המציע שטיחים איכותיים במבצעים ובמחירים טובים. אם מדובר על רכישה באינטרנט הספק צריך לדאוג למשלוח בטווח קצר עם דמי משלוח מינימליים ולספק סחורה טובה. בחרו בספק שיש לו מענה אנושי על כל עיכוב במשלוח או בעיה וכמובן אל תוותרו על האחריות.

CARPET

אולי תאהבו גם את