חיפוש

לאיזה דברים צריך לשים לב לפני שרוכשים שולחן למטבח?

נכנסים לבית חדש או סתם רוצים להתחדש? משפצים או מעצבים מחדש? קניית רהיטים לבית, ושולחן מטבח בפרט, הן קניות המהוות הוצאה כלכלית לא קטנה בתהליך ריהוט ועיצוב הבית, המלא הוצאות גם ככה. רגע לפני שאתם משלמים ממיטב כספיכם על שולחן מטבח המשמש כמשטח עבודה וכן כשולחן אוכל, בתקווה שישמש אתכם לשנים רבות, הנה כמה נקודות חשובות לתת עליהן את הדעת. 

 

תקציב

לפני הכל כדאי להחליט על תקציב לשולחן ואם צריך גם לכיסאות המיועדים להיות סביבו. מחירי שולחנות יכולים לנוע בטווח רחב ולפני שאפילו מתחילים לחפש כדאי לבדוק את המצב הכלכלי, את האפשרויות השונות לתשלום ואת הסכום המקסימלי אותו מוכנים להשקיע. שולחן מטבח מנגר פרטי יעלה הרבה יותר מאשר מחנות רהיטים ולאו דווקא יעלה בהרבה באיכותו.

 

גודל השולחן

לפני שהולכים לחפש שולחן למטבח כדאי לבדוק קודם את המידות בחלל המבוקש. מאחר ושולחן המטבח הוא מקום עליו אוכלים לא מעט, כדאי לבדוק אפשרויות הרחבה והקטנה לפי הצורך בחלל. שולחן נפתח הוא אפשרות אחת להגדלת מספר הסועדים, במידה ויש מספיק מקום בחלל, בבית עם הרבה ילדים, למשל. אפשרות אחרת היא שולחן דלפק המקובע לקיר ויכול להתקפל במקביל אליו כך שבעת שימוש הוא לא תופס מקום. כך או כך, לקיחת מידות לפני ההגעה לחנות או שיטוט באינטרנט להעלאת רעיונות הולכות לחסוך לכם הרבה כאב ראש.

 

חומר וצבע השולחן

החומר ממנו עשוי השולחן והצבע הרצויים עשויים להשתנות מאדם לאדם כתלות בצרכים, בקו העיצובי ובתקציב. שולחן מטבח מומלץ הוא שולחן מחומר עמיד, שלא ייהרס בחשיפה לרטיבויות שונות כולל שטיפת הרצפה ושחלק העליון עמיד בחום, אינו נשרט בקלות ומתנקה ללא מאמץ. כיום ישנם שולחנות עץ עם ציפויים ועיבודים הנותנים את המראה הטבעי יחד עם עמידות בפני תנאי המטבח והגעה במגוון צבעים וסגנונות.

 

דרישות מיוחדות

ישנן משפחות של אנשים גבוהים במיוחד או נמוכים במיוחד, העשויים להזדקק לשולחן בגובה שונה מהסטנדרט. כמו כן, ישנן משפחות עם ילדים קטנים שיצטרכו התאמה של השולחן לכיסאות אוכל או חלק בשולחן הנפתח לשולחן נמוך יותר, לילדים. כדאי לעשות מחקר קצר ברשת ולחשוב אילו התאמות ישרתו אתכם יותר או פחות וכמה ההתאמות האלה חשובות לכם לפני שיוצאים לחיפושים.

ריהוט ביתי, וריהוט שבשימוש יומיומי אינטנסיבי במיוחד, הוא רכישה בסכום לא מבוטל שאמורה להחזיק כמה שנים טובות. כדאי לבדוק היטב את מה שניתן לבדוק בבית, לפני הגעה לחנות וכן לבחור חנות בעלת המלצות, ניסיון ושם כדי להימנע מעוגמת נפש, אי התאמה, כאבי ראש לגבי החזרת סחורה לא מותאמת וכו'. בשולחן מטבח באופן ספציפי כדאי לחשוב על כל שימושי היומיום שלו ועל מיקומו ולהחליט מתוך כך על הקריטריונים החשובים לכם במיוחד שעליהם לא ניתן להתפשר.

שולחן במטבח

אולי תאהבו גם את