חיפוש

חופשה בראש שקט – ביטוח נסיעות לחו"ל

אין דבר יותר כיף בחופשה מחו"ל. אולם, גם בחופשה בחו"ל, יכולות לצוץ בעיות.

מכל מיני סוגים בדיוק בגלל זה, לפני טיסה לחו"ל הדבר החשוב ביותר הוא לעשות ביטוח נסיעות בחו"ל, ולדעת אילו דברים חשובים

שיהיו כלולים בתוכו, כדי שהחופשה תעבור בראש שקט.

 

מה זה ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל, בדרך כלל כולל ביטוח בריאות שיכסה לכם את כל הבעיות הרפואיות שיכולות לצוץ. אולם, כיום בעת מגפת הקורונה, ביטוח נסיעות טוב חייב להיות הרבה יותר מקיף, זאת משום שהבעיות שהמגפה יוצרת לטיסה יכולות להיות בעלות משמעות כספית.

 

מה רצוי שיכסה ביטוח נסיעות לחו"ל

  1. התייעצות עם רופא

הדבר הכי חשוב בביטוח בריאות זה שתוכלו להתייעץ עם רופא במקרה של בעיה רפואית. בעיה רפואית בארץ זרה היא עסק מורכב, ולכן רופא ישראלי שיודע את השפה יכול להפוך את החוויה להרבה יותר פשוטה ונעימה. וודאו לפני שאתם מזמינים ביטוח בריאות שיהיה לכם רופא זמן בלחיצת כפתור או בצלצול טלפון.

 

  1. ביטוח קורונה מקיף

כלום כל חברות הביטוח יודעות שהביטוח הרלוונטי ביותר הוא ביטוח הקורונה. אנשים רבים נדבקים מחוץ לגבולות ישראל בקורונה וצריכים להיכנס לבידוד בארץ בה נפשו. כפועל יוצא, הם מחויבים להזמין חדר למספר ימים שם לשהות בבידוד, לעיתים מספר ימי הבידוד גדול ממספר ימי הבידוד בישראל.

כך שחופשה שתוכננה לתקציב מסוים, יכולה להכפיל אותו רק בגלל המחלה. בדיוק בשביל זה, חברות הביטוח מציעות החזר על אשפוז במקרה של קורונה או על ימי הבידוד. כך תוכלו לנסוע לחו"ל בידיעה שתוכלו להחלים שם בצורה נעימה ובראש שקט.

 

  1. כיסוי על ביטול טיסה

העולם כרגע לא התייצב בצורה מלאה, כך שטיסות מתבטלות חדשות לבקרים, וגם אנו צריכים לפעמים לקצר או לבטל טיסה. ביטוח נסיעות טוב לחו"ל, יאפשר לבצע פעולה זו מבלי שום בעיה. אופציה זו לא מובנת מאליה ולא קיימת בכל חברה, ולכן אם אתם נתקלים באופציה זו, החברה שמציעה אותה בהחלט נותנת ביטוח טוב ומקיף וכדאי לקחת אותו.

 

איך מתנהלת חברת הביטוח למול המבוטח

כל חברת ביטוח מתנהלת עם לקוחות באופן שונה. נסו לבחור בחברת ביטוח שנוח לעבוד מולה, כך שאם אתם במשבר בארץ זרה תדעו שלא תעשה לכם בעיות. רצוי לבחור בדרך בה החזרה התביעה מגיע מהר, מבלי בירוקרטיה שלא לצורך. זכרו שיש חברות רבות ובררו על החברות המהימנות לפני בחירת חברה.

לסיכום, כשטסים לחו"ל שווה להיות בראש שקט. אומנם ביטוח מעלה את מחיר הנסיעה, אולם הוא שווה את זה, זאת משום שבמקרה של בעיה תשלמו הרבה יותר. לכן, הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות לאחר הזמנת כרטיס הטיסה הוא לחפש חברה שמציעה ביטוח נסיעות שיעשה את עבודתו בצורה הטובה ביותר.

מטריה

 

אולי תאהבו גם את

דף מכירות
כיצד תנתחו את צרכי השוק?

שמחקר שוק הוא כלי חשוב מאוד עבור אנשים וארגונים שמעוניינים לשווק את הסטארט אפ או המוצר שלהם. במחקר זה אנו מתרכזים בשלושה היבטים מרכזיים: הביקוש

קראו עוד »