חיפוש

מה זה מיתוג לעסק? – מעיצוב לוגו ועד חבילות מיתוג לעסק

מיתוג עסקי הפך להיות תהליך אינטגרלי עבור כל עסק שרוצה לבצע מתיחת פנים בכל הנוגע לאופי השיווק והתפיסה העצמית שלו, ובטח עבור עסק חדש הנמצא בחיתולים ומנסה לתכנן את צעדיו לקראת כיבוש קהל היעד שלו. חברות מיתוג רבות מציעות מגוון עבודות מיתוג שונות, מעבודה וויזואלית קצרה ועד תהליך מיתוג עמוק. ננסה להבין במאמר זה את האפשרויות העומדות בפניכם. 

 

כוחו של מיתוג עסקי

כאשר חושבים על מותג, הקונוטציה הראשונה היא לוגו. הקשתות הזהובות של מקדונלדס למשל, הן ללא ספק לוגו אייקוני במיוחד, שהפך לסמל של משהו רחב יותר. של תופעה. כאשר אנו מביטים בלוגו הזה, אנחנו מביטים מבעד לאסתטיקה- הלוגו גורם לנו להרגיש משהו הרבה מעבר למה שהעיניים רואות: אנחנו חושבים על הפעם הראשונה שטעמתם המבורגר, בפרסומות הייחודיות.

בג'ינגל שלא עוזב את הראש, את ההפתעה שקיבלתם באחת הארוחות בתור ילדים. חוויה שלמה. זו השאיפה בתהליך מיתוג עסקי. ליצור שפה ייחודית אצל הלקוחות כדי לגרום להם לבחור פעם אחר פעם במותג שלכם. זו הסיבה שהופכת מיתוג לעסק למרכיב חשוב מאין כמוהו להצלחת המותג בטווח הארוך.

 

היכן מתחילים?

תהליך מיתוג עסקי הוא ההתחלה של כל פיתוח ושיווק עסקי, מה שהופך אותו לאבן הפינה של התכנון האסטרטגי של העסק. דרך מספר תובנות מפתח, כמו היתרונות והחסרונות של העסק ומציאת הגרעין שמבדיל ומייחד אותו בהשוואה לעסקים אחרים, ניתן להתחיל להבין את החזון העסקי שיש לממש בדרך להצלחה.

 

עיצוב לוגו

הלוגו של העסק הוא כרטיס הביקור שלו. עליו להיות כזה שזוכרים, לעורר תחושות מסוימות כמו שילוב אסתטי מבריק או מסר הומוריסטי בלתי נשכח. בניית הלוגו הוא הפיכת המותג שתוכנן בקפידה למוחשי, ואין להקל ראש בכוחה השיווקי של הוויזואליה. הוא ילווה את העסק שלכם במשך שנים, ויתנוסס על הניירת של העסק, החתימות בסוף כל מייל שיישלח בשמכם וישמש כתעודת הזהות שלכם, לצד לוגו שנון או מרגש שיעשה עבורכם את העבודה.

 

יצירת שפה שיווקית בעולם הדיגיטל

הזירה המרכזית בה עסקים מתחרים מדי יום ושעה, היא הזירה הדיגיטלית. הדרך בה תשווקו את העסק שלכם ברשת תקבע במידה לא מבוטלת את הפיכת המותג שלכם למוצלח. חברות מיתוג עסקי יעצבו ויבנו עבורכם דפי נחיתה ואתרים אטרקטיביים, ידאגו לחשיפה ממוקדת לקהל היעד באמצעות מודעות, פרסומות ובאנרים בדמותכם, ויספקו לכם שירותי שיווק נכונים ברשתות החזקות כמו פייסבוק, גוגל, יוטיוב וכן הלאה.

ישנה חשיבות מכרעת בשיווק ופרסום אינטרנטי, בין אם חלק מחבילת מיתוג כוללת ובין אם עבודה נקודתית.

 

חבילות מיתוג- 360 מעלות

חברות מיתוג עסקי רבות מציעות את החבילה השלמה של מיתוג עסקי, כזו המאפשרת כיסוי מלא של 360 מעלות של העסק שלכם. החבילה תכלול תכנון אסטרטגי יסודי, גיבוש החזון העסקי ותרגום החזון הזה לפרקטיקה- החל מיצירת הלוגו הנכון, השיווק הדיגיטלי, ועד שלטי חוצות ופרסומות טלוויזיה.

הכול תלוי בתקציב השיווק והמיתוג והנכונות של העסק שלכם לצעוד יד ביד לדרך מאתגרת, שבסופה הוא יהפוך למותג אהוב שמשווק את עצמו דרך הלקוחות האוהדים שלו.

עֵסֶק

אולי תאהבו גם את

עיצוב אתר
עיצוב ובניית אתרים במאה ה-21

הזמנים המודרניים מאופיינים בעיקר בהתבססות כמעט עיוורת על הטכנולוגיה בכלל ועל המרחב האינטרנטי בפרט. בניית אתרים שנחשבה בעבר לתחביב או לבנייה שטחית ביותר, הפכה לכלי

קראו עוד »