חיפוש

עיצוב ובניית אתרים במאה ה-21

הזמנים המודרניים מאופיינים בעיקר בהתבססות כמעט עיוורת על הטכנולוגיה בכלל ועל המרחב האינטרנטי בפרט. בניית אתרים שנחשבה בעבר לתחביב או לבנייה שטחית ביותר, הפכה לכלי שיווקי מרכזי שמשפיע באופן ישיר על הצלחתו של העסק אותו היא מייצגת. במאמר זה נבחן את מהות בניית האתרים העכשווית ואת יתרונותיה.

 

מדפים פשוטים לעולמות מורכבים

אתר האינטרנט הראשון בעולם עלה לאוויר בשנת 1991 והיה לא יותר מדף HTML פשוט, כמו מעין מסמך מקוון שכולנו מכירים. ללא אפשרויות לחיצה, ללא קישורים, ללא שום דבר ממה שאנו מכירים היום. מאז ועד היום, עיצוב ובניית אתרים הפך לחלק אינטגרלי בעולם השיווק הדיגיטלי ובכלל, בהקשרי נגישות המידע האינסופי שמצוי ברחבי הרשת.

אין חולק על המשמעות האדירה של אתר אינטרנט אטרקטיבי, נוח לתפעול ושימושי עבור הלקוחות והמשתמשים, בדרך ליצירת מאגר לקוחות נאמן.

 

תעודת הזהות של העסק שלך

חשוב להבין שבמציאות העסקית של היום, ריבוי המתחרים וכמויות אתרי האינטרנט לא מותירות לבעלי עסקים לקפוא על השמרים בעניין בנייה ועיצוב אתר אינטרנט מוצלח. לא די בהשקעה כספית בקידום ממומן בגוגל או פייסבוק, אם אתר האינטרנט המוצע ללקוחות פוטנציאליים מעוצב בקלות דעת, דל במידע שימושי או פשוט כזה שלא מביא את הערך המוסף של העסק והמותג.

ישנן חברות מקצועיות המציעות שירותים של בניית אתרים ברמה הגבוהה ביותר, על מנת ליצור שפה משותפת עם הלקוחות שלכם, לשפר את חוויית השירות ולהביא את ערכי העסק אל הקהל הרחב.

 

התאמת הצרכים לאתר העסק

לכל עסק יש להתאים את האתר המייצג אותו, בהתאם לשאיפותיו ולמידותיו. ישנם סוגים רבים של אתרי אינטרנט:

  • דף נחיתה– דף ממוקד ללא קישורים נוספים, תכליתי ומיועד בעיקר להגדלת לקוחות דרך קמפיינים ממוקדים.
  • אתר תדמית– אתר למשיכת לקוחות חדשים ושימור ותיקים, מספר רבות על החברה ופועלה ויוצר נוכחות ברשת עבור העסק.
  • מיניסייט– אתר מתומצת שלא עולה על חמישה דפים בדרך כלל, בדומה לדף הנחיתה- יעיל עבור קמפיינים זמניים וממוקדים.
  • אתר קטלוג– כשמו כן הוא, מציג קטלוג מוצרים ומשלב תוכן שיווקי אודות העסק, שימושי עבור עסקים מכירתיים.
  • חנות וירטואלית– חנות שמחליפה את החנות הפרונטלית, וכוללת אפשרות של קניית מוצרים מקוונת כולל שירות לקוחות ותיאום משלוחים.

 

תוכן לאתרי אינטרנט

התוכן השיווקי של אתר האינטרנט עבור החברה חייב להיות תכליתי ואטרקטיבי, ולא רק בלוקים לקוניים של מידע. המטרה היא יצירת שפה משותפת עם הלקוח הפוטנציאלי, וכאשר מנגישים לו את המידע, חשוב ליצור את הרושם שהוא הגיע למקום אותו חיפש וכאן ימצא את ייעודו.

 

אלמנטים נוספים בבניית אתר האינטרנט

לבניית אתר אינטרנט ישנם אלמנטים נוספים וחשובים. מלבד כתיבת התוכן השיווקי, חשוב לשמור על תפעול נוח של האתר על ידי הלקוח, מה שיתאפשר על ידי בקרה של חווית משתמש אותו תבצע החברה שבנתה את האתר, במטרה למצוא נקודות לשיפור חווית הגלישה של קהל היעד. כמו כן, מתבצע תהליך אופטימיזציה במנוע החיפוש גוגל על מנת להבין את צרכי הלקוחות בהתאם למילות החיפוש הנפוצות ובניית מערכת תכנים באמצעות כך.

פיתוח אתר אינטרנט

אולי תאהבו גם את