חיפוש

טרנדים בעולמות הטיפוח והיופי לשנת 2022

בכל שנה שעוברת צץ טרנד חדש שמסעיר את כל הנשים, ובעיקר את כל הנשים ברשת. האופנות המתחלפות הפכו להיות חלק מחיינו וצריך בהחלט לעקוב אחריהן. הטכנולוגיות משתפרות ואיתן גם המראה שלנו. זה לא תמיד קל לעקוב אחרי מה שקורה היום בעולמות הטיפוח והיופי. במאמר זה נפרט לכם את הטרנדים הקיימים לשנת 2022. 

 

אנטי סטרס מחליף את האנטי אייג'ינג

אם בשנה שעברה התמקדנו בעיקר באנטי אייג'ינג, השנה הגיעה איתה מושג חדש בשם "אנטי סטרס". אחרי הקורונה והמון חוויות לחץ ברחבי העולם, הגישה נהייתה יותר הוליסטית ונעימה. עולם של מוצרי טיפוח ויופי מנסה לשלב בתוכו לא רק מטרות גבוהות, אלא גם יצירת שלווה ונעימות לצרכניות הטיפוח.

האנטי סטרס מוביל מגמה בניהול הבריאות הנפשית והעצמית, דאגה לעצמך ובריאות לפני כל. עולם הטיפוח כאן נותן דגש לרגיעה, לנשימות עמוקות, טקסי טיפוח מיוחדים ומתואמים אישית יחד עם שימוש אבן גוואשה והרולר המוכר.

 

נחמדות לעור – Skin Kindness

אחרי הקורונה נולדו להן כל מיני תשמישים ומוצרים שאמורות למנוע את כל הפצעונים שנגרמים בעקבות המסיכות. אחת הגישות הקיימות בשנת 2022 מציעה התייחסות עדינה יותר לפנים. התכשירים בליין הזה לרוב מתמקדים בטיפול נכון לעור שלך, ללא תוצאות אגרסיביות או שינויים קיצוניים.

אלא יותר שמירה על המיקרוביום של העור ופתיחה של המחסום העורי. בשורה התחתונה, הגישה הזו גודלת בשימוש מופחת בסבונים מקציפים שאינן טבעיים ותומך ברכיבים עדינים כמו סרמידים ושמן חוחובה.

 

ויטמינים עד אינסוף

ויטמין E החל לזרוח השנה. בעבר זה היה ויטמין C שחטף את נקודת הזוהר. כעת ויטמין E מקבל את הבמה. נשים בעלות עור יבש כמובן מכירות ויודעות שהוא לא חדש בשוק, אלא שהתחלנו למצוא עוד דברים טובים בו. ויטמין E נחשב גם מזין המתאים במיוחד לעור יבש, מרגיע גירויים בעור, נוגד דלקות ונחשב למגן עוצמתי של מחסום העור.

 

קמבוצ'ה לפרצוף

מאכלים כבר הפכו להיות חלק מרוטינת הטיפוח שלנו. באבוקדו, תפוזים ולימון יש אינסוף ויטמינים. גם בקמבוצ'ה, מאכל מתוסס, הפך להיות ללהיט תזונתי. הטרנד הזה מגיע מהשוק הקוריאני, האזור שנחשב שמכתיב טרנדים טיפוחיים בשנים האחרונות.

כמו במזונות מותססים אחרים, השימור של המאכל מאריך את חיי המדף של מוצרים אלו ומשתלם הן ליצרנים והן לצרכניות. תהליך התסיסה עוזר לפרק את החומרים הפעילים על העור שלנו למולקולות קטנות. תהליך זה עוזר להקל את ספיגת העור.

 

זיהומים

גישות חדשות התחילו השנה, וגם בתחום הזיהומים. טיפולים עם מוצרים המגנים מפני זיהומים ונזקים שנגרמים מהסביבה. אלו התחילו להופיע גם כן לראשונה באסיה, כמו הטרנד הקודם שלנו. מאחר ובאסיה האוויר מזוהם ברמה גבוהה, נשים מנסות למצוא פתרון לעור הפנים שלהם. נוגדי זיהום לרוב יכללו בתוכם נוגדי חמצון, ויטמינים שונים ומרכיבי לחות והזנה.

עולם של מוצרי טיפוח ויופי

אולי תאהבו גם את

אישה
הצערת פנים ללא ניתוח

הצערת פנים ללא ניתוח מזה מספר חודשים אתם מביטים במראה ולא באמת אוהבים את מה שאתם רואים? אתם נראים לעצמכם מבוגרים יותר ושמים לב שהשנים

קראו עוד »
ניתוחים פלסטיים לבני 50+

ניתוחים פלסטיים לבני 50+ התחום של הניתוחים הפלסטיים משתנה ככל שעוברות השנים והיום בהחלט ניתן לראות לא מעט ניתוחים שרבים מאיתנו מתעניינים בהם. יש אפשרות

קראו עוד »