חיפוש

צעצועי מין בזוגיות – בעד או נגד?

אם אתם מרגישים שדרוש לכם קצת יותר אקשן בזוגיות והייתם רוצים להתנסות במשהו חדש – דרך הכתבה הבאה תוכלו לגבש החלטה אישית האם אתם מעוניינים לשלב צעצועי מין בזוגיות שלכם, או שהייתם מעדיפים פתרונות אחרים. החלטתם להישאר? מתחילים:

 

למה בעד?

אם מעולם לא קניתם צעצועי מין, אז קודם כל ברוכים הבאים לעולמם המופלא של המשחקים למבוגרים. כאן כל צעצוע קטן וגדול נועד לספק אתכם, את בני הזוג, את שניכם יחד או לפעמים לטפל במה שמסביב כדי שתגיעו למקסימום החוויה בכל סיבוב. לכל אלמנט יש שימוש אחר והקטלוג עצום. גם אם עדיין לא גיבשתם דעה מוצקה בנושא, אין כל פסול בלבדוק את המלאי, להבין מה כל מוצר עושה והאם זה מושך אתכם ועשוי לשרת את המטרה.

וכאן טמון למעשה היתרון הראשון של הצד שבעד צעצועי מין – היכולת שלכם לבחור את מה שעושה לכם טוב ולהשתמש בזה כדי להפתיע מחדש במיטה או פשוט לעשות מזה בילוי מול הלפטופ שבו תבחרו יחד. לשופינג הזה יכול להיות אפקט מחבר מצוין ושווה להביא אותו בחשבון, בעיקר אם משהו בחיבור הפיזי ביניכם מעט התנתק.

יתרון נוסף הוא שמדובר בעולם די בטוח. רוב המוצרים כאן עשויים סיליקון שקל מאוד לניקוי ואיננו פוצע – דימוי שענף הצעצועים למבוגרים עמל רבות כדי לתקן, עקב דורות קודמים של מכשירים חשמליים, מתכתיים ולא איכותיים מספיק. וכך אם ביקשתם לעצמכם תוספת טובה בין הסדינים, אפשר לקרוא ביקורות, הוראות יצרן וכמה פרטים על הצעצוע החדש ולהזמין אותו בלב שלם.

למה נגד?

לא כולנו מגיבים טוב לשינויים. למעשה, שינוי פירושו הסתגלות מחדש ולא בטוח שהיא מתאפשרת לשני בני הזוג בעת ובעונה אחת ממגוון סיבות אישיות. הפתעה עם צעצוע חדש כל עוד שניכם קלולסים בתחום, עלולה לגרום למבוכה רבה אם יתגלה שהרכש החדש לא עושה את העבודה כמו שציפיתם ובעצם מכבה אתכם עוד לפני שהתחלתם.

סיבה נוספת שבגללה קיים הצד שכנגד, היא הצורך להשקיע סכומים לא מבוטלים במוצרים הטובים, כדי ליהנות ממשהו כה בסיסי ופשוט כמו סקס. ויש לנו עוד סיבה, הפעם אחת שצריכה בהחלט לבוא כשיקול בנושא: הרבה זוגות שמגלים את עולמם המופלא של צעצועי הסקס, מפתחים בהם תלות.

פתאום היא לא מצליחה להגיע לאורגזמה בלי ויברטור יניקה ואם טבעת הרטט לא טעונה הוא לא יזיז את האצבע. ולכן אם כבר מחליטים להיכנס לתחום ולהתחיל להשתעשע, עדיף לעשות את זה מתון ואפילו להחליט ממש על הפעמים השבועיות/ החודשיות בהן הצעצוע האהוב נכנס לתפריט.

 

צעצועי מין כאמצעי לשיפור הזוגיות

אין כל ספק שקצת מוצרים למיטה יכולים לעזור לכם לשבור את השגרה ולחוות מחדש אחד את השנייה, להעז וליהנות בצורה מגוונת. את הצעצועים החדשים שלכם אפשר לשלב עם עוד מגוון פתרונות חדשים שיוצאים מהשבלונה כמו למשל טיפות חשק או ויאגרה טבעית ולהביא את היחסים ביניכם לרמה הבאה.

צעצועי מין בזוגיות

אולי תאהבו גם את