חיפוש

איך נדע האם אמן החושים הוא מקצועי?

האם אתה קוסם שמחפש לעבוד כקוסם מקצועי? כדי לגלות אם הם הדבר האמיתי, ביקשנו מכמה מהקוסמים האהובים עלינו את התובנה שלהם לגבי מה גורם להם לתקתק. המשיכו לקרוא כדי לגלות אם הקוסמים האלה טובים מספיק כדי לקרוא לעצמם מקצוענים!

 

אילו תכונות של קוסם מקצועי מגדירות אחד טוב?

ישנן כמה תכונות מפתח שמגדירות קוסם מקצועי בניגוד לחצי מקצועי או חובב. תכונות אלו נבדקות אצל כל אחד ואחד מהאמן חושים שלנו, והטובים ביותר בעסק נבחרים לצוות שלנו מדי שנה. להלן 5 התכונות המובילות שמגדירות קוסם טוב, כמו גם כיצד הן נבדקות אצל כל אחד ואחד מהאמן חושים שלנו.

 

מאומנים היטב, מסוגלים להסביר את כישוריהם

כמה מהמוחות המבריקים ביותר בהיסטוריה של הקסם עברו בדלתותינו, וכל אחד ואחד מהם הצליח להסביר בצורה מסודרת את נקודת המבט הייחודית שלו על קסם. אנו מכבדים ומעריצים אנשים שיכולים ללמד קסם בצורה מובנת ומרתקת כאחד. זהו חלק עצום ממה שהופך את האמן חושים לגדולים כל כך  היכולת "למכור" קסם לקהל שלהם.

 

ניסיון מוכח

זה שהשגת הצלחה בתחום הקסם היא אחד הדברים הכי יקרים שיכולים להיות לך. זה מאמת את כישוריך כקוסם ומכניס את שמך לתחום המקצוענים. הניסיון אומר לנו שהטובים בעסק הם אלה שעושים את זה כבר זמן מה. מאז תחילת הדרך, רבים באו והלכו מדלתותינו בהצלחה רבה, אך מעטים מאוד הצליחו להישאר ולבנות את העסק שלהם מכוח כישרונם.

 

עקביות

הקוסמים שלנו הם מקצועיים כי הם יודעים לבצע באופן עקבי. זה אולי נשמע מובן מאליו, אבל קל לשכוח כשאתה מסתכל על פרפורמרים ש"על" בכל פעם שהם עולים לבמה. מזג אוויר קשה, המונים, מחלות, פציעה  יש כל כך הרבה משתנים שיכולים להפיל את ביצועי הקוסמים. לדעת איך להתמודד עם אתגרים אלו הוא חלק עצום מהיותך מקצוען. למשל כמו רון גליקסמן אמן חושים.

 

טכניקות לימוד יעילות ואיכותיות

אנחנו יודעים שקוסמים רבים אוהבים ללמד, אבל האם אתה יודע איך ללמד ביעילות? הטכניקות שבהן אתה משתמש, האופן שבו אתה מקדם את עצמך והאופן שבו אתה מתקשר עם תלמידים, כל אלה ממלאים תפקיד במידת היעילות שבה אתה מלמד. אלמנטים אלו קשורים ישירות לאיכות הקסם שלכם, וככל שאתם טובים יותר בטכניקות אלו, כך תוכלו ללמד בצורה יעילה יותר.

 

סיכום

הטובים בעסק הם אלה שמוכנים להשקיע את הזמן כדי להכיר אותנו. הם לא רק סבלניים, הם סבלניים לעצמם וליכולות שלהם. יש להם רמת ביטחון שנובעת מהידיעה שהם טובים והם יכולים לעשות את מה שהם עושים הכי טוב. ברגע שהם יתמקמו כחברים בצוות שלנו, הם יהיו הטובים ביותר בעסק. זו הערבות שלנו.

אמן החושים

אולי תאהבו גם את

מסור על אלומיניום
למה משמש מסור מסילה?

מהו מסור מסילה? מסורי מסילה הם חיוניים ביותר, אך עבור רבים בישראל הם אינם נתפסים ככלי חיוני בערכת כלי העבודה. עבור חלקם, ההנמקה היא שמסור

קראו עוד »
אמן חושים בחיפה

באירוע הקרוב? אתם עומדים לחוות בועת תדהמה וצחוק שאינה נגמרת, כולל מופע חושים EXTRA מרתק. אמן חושים בחיפה ירים את האירוע למחוזות וגבהים שלא הכרתם,

קראו עוד »
ניקוי יסודי
איך להסיר ריח רע מהשטיח

פרישת שטיחים בבית עשויה להיות נכונה מבחינת העיצוב שלו, ומתאימי למדיי לפחות בעונות מסוימות של השנה. בנוסף, בבתים שיש בהם תינוקות, עשוי השטיח להוות פתרון

קראו עוד »