חיפוש

5 טרנדים חמים מעולם התכשיטים

מתלבטים כיצד לבחור את התכשיט המושלם? הגעתם למקום הנכון! במאמר זה תוכלו לשמוע על כל הטרנדים החמים ביותר בשוק בתחום התכשיטים ואיך כדאי לבחור אותם! רוצים לשמוע עוד? המשיכו לקרוא!

 

עגילים

עגילי סטאד משובצים יהלומים

קיימים מגוון עגילי יהלומים שנדבר גם עליהם בהמשך אך נרצה להתמקד גם בטרנד עגילי הסטאד. עגילי סטאד הם עגילים צמודים לאוזן כאשר הטרנד החם ביותר בתומם הוא עגילים המשובצים ביהלומים. מדובר בעגילים מושלמים לענידה על מנת להוסיף ניצוץ בין אם אתם לובשות ביגוד יומיומי ובין אם מדובר באירוע חגיגי או יציאה בערב.

הבסיס של העגילים האלו הוא שמדובר בעגילים בעלי נוכחות קלאסית ועדינה ולכן הם יכולים להתאים לכל סטייל או ביגוד שתבחרו אך מצד שני יש להם גם נוכחות אלגנטית חזקה.

עגילים צמודים

עגילי חישוק יהלומים

אם אתם רוצים ללכת על טרנד שאינו חולף לעולם ותמיד נחשק על ידי כל הנשים, מדובר בעגילי חישוק משובצים יהלומים. מדובר במראה קלאסי ועדין אך מלא בסטייל ומושך את העין. היופי בעגילים אלו שהם יכולים להתאים לכל אירוע וגם לשגרת היום יום משום שהם פשוט משתלבים מצוין עם כל סטייל של בגדים שתבחרו.

עם זאת, יש בסטייל הזה של עגילים גם מראה חגיגי יותר שיכול להתאים מצוין לבילוי לילי. בשל כך, מדבר בסטייל עגילים חובה בכל אוסף תכשיטים.

 

טבעות

הטרנד הקלאסי

מדובר בטרנד שאף פעם לא יוצא מהאופנה. הטרנד הקלאסי מתאפיין בשמירה על גוון אחיד ונקי שיכול להתאים לכל בגד או לבוש ולכן מדובר בטרנד מאוד פופולרי. קיימים דגמים בצבעים שונים כמו זהב, זהב לבן וגם כסף ולכן ניתן להתאים את הטבעות לכל מראה.

המראה הקלאסי יכול להתאפיין גם בשילוב של יהלומים אך יש לזכור כי היהלומין צריכים להיות משובצים באופן ניטרלי ואחיד ככל הניתן כמו למשל טבעות שמשובצות ביהלומים בצבע לבן או שחור.

 

הטרנד הנועז

מדובר בטרנד המשלב אבנים צבעוניות ומודרניות. בין אם מדובר בתכשיט זהב או כסף, ניתן ליצור לוקים פרשיים ורעננים המשלבים בתוכם הרבה צבע. אם את אוהבת צבעים נועזים ובוהקים זהו הטרנד המושלם בשבילך. מומלץ לשלב אבנים דומיננטיות כמו אבני חן יחד עם טבעות הזהב הניטרלית. סוגים נוספים של טבעות הם אבני רובי, אבני אמרלד ואבני ספיר בצבע כחול.

טרנד נוסף בעולם הטבעות הוא שילוב של גווני הזהב. מדובר בטרנד שהתחיל לצבור תאוצה בעולם הסטיילינג והאופנה. הטרנד מתבסס על שילוב בין גוונים שונים של זהב בטבעות ובתכשיטים נוספים כמו שרשראות, צמידים ועגילים. הטרנד הזה מיוחד במינו משום שהוא יוצר מראה שמעניק תחושה של תחכום וחדשנות.

 

לסיכום,

אם אתם רוצים לקנות תכשיטים, חשוב להתעדכן לפני בכל הטרנדים העדכניים של עולם התכשיטים. קודם כל זה יוכל לעזור לכם לשמוע על סגנונות חדשים של תכשיטים שעוד לא שמעתם עליהם ואף יוכלו לעזור לכם בבחירה הנכונה ביותר עבורכם.

תכשיט

אולי תאהבו גם את

טבעות אירוסין
כמה עולה טבעת אירוסין

שאלת העלות והמחיר של טבעת האירוסין, היא שאלה מורכבת ומסובכת למדי. המחירים של טבעות אירוסין וטבעות מורכבות בכלל, יכולים לנוע בטווח שבין 1,000 ₪ במקרה

קראו עוד »