חיפוש

איזה מזון הוא הבריא ביותר לכלבים?

כשמנסים לקבוע איזה מזון הכי בריא לכלבים, חשוב להסתכל על הערך התזונתי של המזון. אמנם יש מגוון של מזונות זמינים להאכיל בהם את הכלב שלך, אבל הדרך הטובה ביותר להבטיח שהכלב שלך מקבל את הערכים המזינים שהוא צריך היא להאכיל אותו בתזונה מאוזנת הכוללת מזון רטוב ויבש.

 

מזון יבש

בעת בחירת מזון יבש עבור הכלב שלך, חשוב להסתכל על רשימת המרכיבים. המרכיבים הראשונים צריכים להיות מקור חלבון איכותי, כגון עוף, הודו, דג או כבש, וכן מקור פחמימות איכותי, כגון אורז חום, שיבולת שועל או שעורה. כמו כן, חשוב לחפש מזונות המועשרים בויטמינים ומינרלים. מזון יבש איכותי צריך לכלול גם חומצות שומן אומגה 3, החיוניות לבריאות הכלב.

מזון יבש

המלצות על קצה הלשון

כמה מהמזונות היבשים הפופולריים והאיכותיים ביותר בשוק כוללים Acana, Orijen, Taste of the Wild ו-Wellness Core. כל החברות הללו מייצרות מזונות יבשים באיכות גבוהה עם מגוון חלבונים ופחמימות העשירים ברכיבי תזונה וויטמינים, אך כמובן שמומלץ תמיד להיעזר בצוות העובדים המוכשרים שנוכח ברחבי חנות החיות.

המלצות על קצה הלשון  

מזון רטוב

מזון רטוב הוא גם אופציה מצוינת עבור הכלב שלך, מכיוון שהם בדרך כלל מכילים יותר לחות וטעם מאשר מזון יבש. מזון רטוב יכול להיות דרך מצוינת להוסיף גיוון לתזונה של הכלב האהוב שלך, וזו גם דרך להבטיח שהוא מקבל את הלחות הדרושה לו. עם זאת, חשוב לחפש מזון רטוב שעשוי מחומרי גלם איכותיים כמו עוף, הודו או דגים ולהימנע מאלה שיש בהם חומרי מילוי מיותרים. תוכלו למצוא מזון רטוב איכותי בכל חנות כלבים.

 

פינוקים וחטיפים

בנוסף למזונות רטובים ויבשים, יש גם מגוון פינוקים ותוספים זמינים עבור הכלב שלך. פינוקים הם דרך מצוינת לתגמל את הכלב שלך על התנהגות טובה, אבל חשוב לחפש את אלה העשויים ממרכיבים איכותיים. לדוגמה, חפש פינוקים העשויים מבשר אמיתי והימנע מאלה עם טעמים וצבעי מאכל מלאכותיים. תוספי מזון לכלבים, כגון חומצות שומן אומגה 3, יכולים להיות גם דרך מצוינת להבטיח שהכלב שלך מקבל את החומרים המזינים הדרושים.

 

קצת בית

לכלב שלך ללא ספק מגיע חטיפים בריאים ומזינים. אתה יכול להכין חטיפים בריאים וזמינים בבית עבור הכלב שלך על ידי שימוש בירקות, פירות ומרכיבים אחרים שהם טבעיים ובטוחים עבורו. ניתן לאפות פינוקים עם מרכיבים כמו שיבולת שועל, רסק תפוחים, חמאת בוטנים ודבש.

לחלופין, אם אין לך זמן לאפות, אתה יכול גם להכין כמה חטיפים פשוטים כמו כמה פרוסות בננה, גזר, תפוחים, או אפילו איזה עוף מבושל או הודו. זכור להימנע מכל מרכיב שאינו בטוח עבור הכלב שלך, כגון שוקולד, בצל, שום וענבים. עם קצת יצירתיות, אתה יכול להכין חטיפים בריאים וזמינים בבית שלך שהגור שלך יאהב!

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, כשזה מגיע להאכלת הכלב שלך, הדרך הטובה ביותר להבטיח שהוא מקבל את החומרים המזינים הדרושים היא להאכיל אותו בתזונה מאוזנת הכוללת מזון רטוב ויבש. מזונות יבשים איכותיים הם דרך מצוינת לספק לכלבך את החומרים המזינים הדרושים. מזון רטוב יכול להיות דרך מצוינת לתגמל את הכלב ולהבטיח שהוא מקבל את החומרים המזינים הדרושים.

איזה מזון הוא הבריא ביותר לכלבים?

אולי תאהבו גם את

דירוג אשראי
איך לתקן BDI 

מערכת נתוני האשראי המוכרת לנו, אוגרת מידע על כל אזרח ישראלי בהתאם לחוק נתוני האשראי. הבעיה היא שהיא מדרגת את הנתונים המצטברים אצלה וכך היא

קראו עוד »