חיפוש

כמה דלתות כדאי שיהיו בארון הבגדים שלכם?

בחירת ארון בגדים זו אכן החלטה בעלת חשיבות עתידית בתכנון המקום בבית. מוטב לקנות ארון המותאם לצרכים שלכם, ולעשות תכנון מקדים של כמות המקום שתצטרכו. במאמר הבא נפרט אילו נקודות כדאי לקחת בחשבון בבחירת ארון בגדים.

 

התאמת הארון לצורך

בראש ובראשונה גודל ארון הבגדים שלכם צריך להיות מותאם למלאי הבגדים שלכם. יש לתכנן את גודל הארון לפי הצרכים שלכם לדוגמא- אנשים שנוטים ללבוש בגדים שדורשים תלייה יבחרו ארון אם יותר מקום לתלייה. אם קיימת מגבלה של מקום בבית חשוב שתבחרו ארון גדול מספיק כדי להכיל גם את בגדי החורף וגם את בגדי הקיץ על מנת שלא תצטרכו בכל עונה מחדש להחליף את מלאי הבגדים ולחפש מקום אחסון נוסף. לקניית ארון ולייעוץ הקליקו כאן.

 

תכנון מקדים

לפני שאנו בוחרים ארון יש לתכנן את המקום שאנו צריכים. אם אנחנו נוטים להחליף את הבגדים כמה פעמים ביום ויש לנו הרבה בגדים בשימוש יום יומי כדי שיהיו יותר מדפים ובין 3 לארבעה דלתות. ניתן לתכנן את מקום האחסון בעזרת הארון הישן ותשומת לב לכל הבגדים שנשארו בחוץ. אם תבחרו לאחסן בארון גם מעילים, שמיכות, שקי שינה ונעליים כמובן שתצטרכו ארון גדול יותר בעל ארבעה דלתות ואף מדפי אחסון מלמעלה.

 

הפרדה בין המשתמשים בארון

במידה ואתם חולקים את הארון עם בן או בת הזוג או עם הילדים, חשוב שתתכננו כמה מקום כל אחד יקבל בהתאם לכמות הבגדים שיש לו. במידה ולא תתכננו סביר מאוד שייווצר מצב שיישארו בגדים בחוץ ופספסנו את כל המטרה של קניית ארון למטרת אחסון וסדר.

יש לקחת בחשבון בגדי ילדים שדורשים מקום קטן יותר ואינם דורשים תלייה, חליפות שדורשות תלייה, מעילים, מדף או מגירה לנעליים ומדפים לבגדי יום יום.

 

ארון 3 דלתות

ארון שלוש דלתות הוא פתרון חכם מאחר והוא אינו תופס מקום רב בחדר אך עדיין יש לו המון מקום אחסון. בארון הזזה של שלושה דלתות לרוב יהיו שני שליש של מדפים ושליש נוסף של תלייה. ארון הזזה בעל 3 דלתות יתאים לזוג, כאשר לכל אחד יש את הצד שלו וחלק התלייה הוא משותף.

 

ארון 4 דלתות

ארון בעל ארבעה דלתות יתאים לזוג או לזוג עם ילד שצריך יותר מקום אחסון. לרוב בארון ארבעה דלתות יהיו שני רבעים של מדפים ושני רבעים של תלייה ומגירות. מגירות יאפשרו לאחסן את כל ההלבשה התחתונה, מדפים עליונים יאחסנו בגדי חורף ושמיכות, תליה תאפשר חליפות ומעילים ומדפים יאחסנו את בגדי היום יום.

בבחירת ארון בגדים חשוב התכנון המקדים והתאמת הארון לצורך העכשווי והעתידי על מנת שלא תאלצו כעבור מספר שנים או חודשים לקנות ארון נוסף ולבזבז מקום נוסף מחלל הבית על מקומות אחסון.

אָרוֹן בְּגָדִים

אולי תאהבו גם את