חיפוש

עוברים משרד? כך תעצבו את חדר הישיבות החדש

מעבר של משרד ממקום אחד לאחר עשוי להיות עניין מטלטל שלוקח המון אנרגיות. עובדה זו התגלתה לנו לאחרונה, כשהחלטנו להעביר את המשרד לאזור אחר באותו בניין. מדובר לכאורה במעבר שנשמע פשוט, אך ככל שהזמן עבר, הבנו שאין זה נכון. לכן, החלטנו להוציא סדרת מדריכים מקיפה שתציג בכל פעם הליך אחר במעבר.

הפעם, נציג בפניכם את הדרך הנכונה לעצב את חדר הישיבות החדש מיד לאחר המעבר. הישארו אתנו ותצאו נינוחים.

 

השלב ה – 1 בעיצוב חדר הישיבות החדש שלכם: תערכו מדידות מקדימות

אם אתם רוצים להיות חכמים, עליכם קודם כל לערוך מדידות מקדימות במשרד החדש. ההמלצה שלנו היא לבקש להיכנס אל חדר הישיבות כמה ימים (ואם אפשר כמה שבועות אז יותר טוב) טרם המעבר. אנחנו יוצאים מנקודת הנחה כי מדובר בחלל ריק.

כך שההמלצה שלנו היא לערוך מדידות של הרצפה כולה, כדי לקבל סדר גודל כללי רגע לפני שתצאו לקנות ריהוט מתאים. לאחר שתערכו את המדידות, תכתבו לעצמכם את הפרטים באופן מסודר במייל או בתזכורת בנייד, כדי שאלו יהיו נגישים עבורכם לשלבים הבאים.

מדידות מקדימות

השלב ה – 2 בעיצוב חדר הישיבות החדש שלכם: תסתכלו על קטלוג של רהיטים משרדיים

כעת אתם צריכים להיכנס אל אתר מקוון שיציג בפניכם קטלוג של רהיטים משרדיים. שם תוכלו למצוא מגוון עצום של רהיטים, כמו למשל שולחן ישיבות, כורסת המתנה, שידה לטלוויזיה, מעמד לקפה וכו'. בינתיים אל תבצעו רכישה. ההמלצה שלנו היא רק לצלם מסך ולשמור את כל התמונות בתיקיה על המחשב. אם תעשו כך, תוכלו ליישם את השלב הבא שיקרב אתכם אל עבר הרכישה הנכונה ביותר.

 

השלב ה – 3 בעיצוב חדר הישיבות החדש שלכם: תתייעצו עם אחרים טרם הבחירה

אם אתם רוצים לבחור נכון, אתם צריכים לשלוח את הרהיטים שבחרתם אל אנשים שמבינים עניין בעיצוב, למשל:

  • מעצבת פנים
  • חברים ומכרים
  • קולגות מהמשרד

תקבלו את חוות הדעת שלהם ולאחר מכן, תבצעו את הבחירה שנראית לכם המתאימה ביותר. זכרו לשים לב שאתם מבצעים בחירה שתואמת למידות החלל הקיים.

 

השלב ה – 4 בעיצוב חדר הישיבות החדש שלכם: תבצעו בחירה ושילוח

כעת, נותר לכם רק להוסיף את הפריטים לסל שבאתר ולבחור את שיטת השילוח. אנו ממליצים לכם לבחון היטב כי הריהוט יגיע עד לפתח המשרד ביום המעבר ולא קודם לכן. שכן, העברה של הריהוט טרם המעבר, עשויה לגרום לכם להיתקע עם ריהוט לחדר ישיבות, מבלי שיש לכם חדר פנוי לאחסון.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך מעבירים ציוד של חדר ישיבות למשרד חדש על הצד הטוב ביותר. כעת, נותר לכם רק ליישם ולבצע מעבר חלק ונינוח. נאחל לכם שיהיה בהצלחה ותתחדשו!

חדר ישיבות

אולי תאהבו גם את

עיצוב אתר
עיצוב ובניית אתרים במאה ה-21

הזמנים המודרניים מאופיינים בעיקר בהתבססות כמעט עיוורת על הטכנולוגיה בכלל ועל המרחב האינטרנטי בפרט. בניית אתרים שנחשבה בעבר לתחביב או לבנייה שטחית ביותר, הפכה לכלי

קראו עוד »