חיפוש

4 תחומים שתצטרכו בהם במות הרמה

עבודה בגובה נמנית בין סוגי העבודות שנושאות עימן סכנות רבות מסוגים שונים, החל מנפילה מגובה רב וכלה בסכנת התחשמלות מחוטי חשמל גבוהים, שמעבירים מתח חשמלי גבוה. אחד הפתרונות שמקובלים לסכנות אלו הוא שימוש בבמת הרמה. בנוסף לבטיחות הגבוהה של במת הרמה, היא גם יכולה לחסוך כסף רב לפרויקט שלכם. ריכזנו עבורכם 4 תחומים שבהם תצטרכו להשתמש בבמת הרמה בתוספת פירוט קצר על כל אחד מהם. 

 

במת הרמה, מה זה?

במת הרמה היא מתקן לעבודה בגובה שמחולק לשני מרכיבים עיקריים – במת ההרמה עצמה והזרוע באמצעותה מרימים את הבמה לגובה. ישנם סוגים רבים של במות הרמה המותאמים לסוגים שונים של עבודות. המרכזיים שביניהם הם במת הרמה מספריים ובמת הרמה עם זרוע מפרקית.

ההבדל העיקרי ביניהם הוא הצורה שבה מוזזת הבמה עצמה. השכרת מתקני הרמה היא דרך טובה ליהנות מהיתרונות שלהם באופן חד פעמי, אך אם אתם מעוניינים בשימוש תדיר בבמת הרמה כדאי לכם לשקול רכישה של אחת כזו.

 

שימושים שונים לבמת הרמה

כפי שכבר ציינו, לבמות ההרמה שימושים שונים ומגוונים במגוון תחומים. ריכזנו עבורכם 4 תחומים שכאלה ופירטנו בקצרה על כל אחד מהם.

 

1 – שיפוץ ובנייה

התחום המרכזי שבו משתמשים בבמות הרמה הוא שיפוץ ובנייה. במת הרמה מאפשרת לעובדים לבצע עבודות בגובה רב ממש כאילו הם עומדים על רצפה רגילה. עם זאת, כמובן שיש צורך לנקוט באמצעי בטיחות על פי נהלי עבודה בגובה גם בעבודה עם במת הרמה.

 

2 – תחזוקת מחסנים ופריקת סחורה בגובה

במחסנים רבים מאוחסנת הסחורה לגובה, וזאת על מנת לנצל את כל שטח המחסן. במקרים כאלה, במת הרמה יכולה לעזור בפריקה ובהעברת סחורה מתוך ואל המחסן, ובנוסף לכך במת ההרמה תעזור לכם לעשות עבודות תחזוקה באזורים הגבוהים במחסן.

 

3 – חקלאות  בגובה

עבודה בחקלאות עלולה לדרוש עבודה בגובה, במיוחד שמדובר על עצים גבוהים שיש לטפל בהם ולקטוף מהם את התוצר החקלאי. בנוסף לכך, בעבודה מסוג זה יש צורך בהזזה של העובדים בעודם נמצאים בגובה בכדי לייעל את העבודה. במקרים כאלה במת הרמה היא הפתרון המושלם בעבורכם.

 

4 – תליית שלטי חוצות ותחזוקתם

תלייה של שלטי חוצות היא פעולה שיש לבצע מדי כמה חודשים, וכמו כן ניקיון ותחזוקה של שלטי החוצות חשובים ביותר בכדי שהם יהיו אפקטיביים וישיגו את מטרתם. במת הרמה תאפשר לעובדים שלכם לעשות את העבודות האלה בקלות ובנוחות ובסיכון המינימלי שכרוך בעבודה בגובה.

 

סיכום

שיפוץ ובנייה, עבודה במחסן, חקלאות ותליית שלטי חוצות – אלו הם רק חלק מהתחומים בהם נעשה שימוש בבמות הרמה. במת הרמה מאפשרת עבודה בגובה בצורה בטיחותית ובמהירות גבוהה. ישנם שני סוגים נפוצים של במות הרמה – מפרקית ומספריים. ההבדל המרכזי בין במות אלה טמון בתנועה האפשרית שמסוגלת הבמה לבצע.

4 תחומים שתצטרכו בהם במות הרמה

אולי תאהבו גם את