חיפוש

מקרים נפוצים לשימוש בבמות הרמה

עבודה בגובה מתבצעת באמצעות מתקני הרמה שונים בענפים שונים במשק. קיימים סוגים שונים של במות הרמה, המיועדות לסוגים שונים של עבודות ועונות על סוגים שונים של צרכים. אז לאילו סוגי עבודות ניתן להשתמש בבמת הרמה? על אילו צרכים היא עונה והאם יש כמה סוגים?

 

שימושים שונים לבמות הרמה

במות הרמה מספקות מענה איכותי, נוח, מקצועי ובטיחותי לסוגים רבים של עבודות בענפים שונים ומגוונים של המשק:

 

גינון וחקלאות

ניתן להשתמש בבמות הרמה מתאימות לנסיעה בשטח לא סלול, כדי לגזום ענפים גבוהים, המהווים סכנה, או הפרעה במרחב הציבורי והפרטי ואפשר להשתמש בבמת הרמה מיוחדת, לצורך קטיף פירות על עצים גבוהים.

 

עבודות תחזוקה

בעיקר במרחב הציבורי מתבצעות עבודות תחזוקה שונות בגובה – תיקון פנסי רחוב, שיפוץ בנייני ציבור גבוהים ועוד, אבל גם בבניינים מסחריים, או מוסדיים ואף בנייני מגורים פרטיים, מתבצעות עבודות תחזוקה שונות בגובה, המתאימות ביותר לביצוע בעזרת במת הרמה, המספקת בטיחות מלאה לעובדים בגובה, מגיעה לגבהים שונים לפי הצורך, מספקת יציבות מלאה ונוחות בעבודה.

 

עבודות ניקיון

כאשר מדובר על עבודות ניקיון בגובה, הדבר נוגע בעיקר לניקוי חלונות בניינים גבוהים מבחוץ. כדי להגן על בטיחות העובדים ולבצע את העבודה ביעילות מרבית, נהוג להשתמש בבמות הרמה, המאפשרות נשיאה של עובדים, ציוד וחומרים בצורה בטוחה ויעילה.

 

בניה ושיפוצים

במות הרמה מיועדות בעיקר לנשיאה של עובדים לעבודה בגובה, בצירוף הציוד והחומרים הדרושים. חלק מהבמות מתאימות במיוחד לעבודה על שטח ישר וחלק, אך חלק מתאימות גם לנסיעה על שטח לא סלול, כפי שניתן למצוא לעיתים קרובות באתרי בנייה.

במות הרמה מתאימות יכולות לייתר את הצורך בפיגומים למשל, כאשר הן מציעות חלופה בטוחה, יציבה ונוחה הרבה יותר, אשר גם מאפשרת תנועה נוחה ממקום למקום ללא מאמץ.

 

איך בוחרים במות הרמה?

במות הרמה הפכו פתרון נפוץ, יעיל, בטוח ונוח לצורך עבודה בגובה, אשר נחשב גם מגוון מאוד, בזכות הייצור של במות הרמה מסוגים שונים, אשר עונות על צרכים שונים בענפי המשק השונים.

יחד עם זאת, כל במה מגיעה לגובה שונה, מתוכננת באופן שונה ויש לה מפרט טכני משלה ולכן יש להסתמך על כמה שיקולים בבחירת במת הרמה מתאימה:

  • משקל העמסה רצוי.
  • סוג העבודה.
  • גובה דרוש.
  • תנאי השטח.

 

השיקולים הללו קובעים ללא ספק איזה סוג של במת הרמה יתאים ביותר לסוג העבודה הדרוש, אבל לצורך החלטה מושכלת ובטוחה, חשוב להתייעץ עם בעל מקצוע בתחום, אשר מכיר היטב את התכונות השונות של כל במה ויודע כיצד להתייחס לשיקולים השונים לצורך בחירה אופטימלית.

 

לסיכום, במות הרמה קיימות במגוון רחב מאוד של יצרנים, מפרט טכני, גמישות וחדשנות. משום כך, חשוב להיעזר במומחים בתחום כאשר מעוניינים לבחור את הסוג המתאים של במת הרמה, בין אם להשכרה ובין אם למכירה.

לפרטים נוספים, לחצו כאן: https://www.lifter.co.il.

במת מספריים רחבה

אולי תאהבו גם את

מסור על אלומיניום
למה משמש מסור מסילה?

מהו מסור מסילה? מסורי מסילה הם חיוניים ביותר, אך עבור רבים בישראל הם אינם נתפסים ככלי חיוני בערכת כלי העבודה. עבור חלקם, ההנמקה היא שמסור

קראו עוד »
אמן חושים בחיפה

באירוע הקרוב? אתם עומדים לחוות בועת תדהמה וצחוק שאינה נגמרת, כולל מופע חושים EXTRA מרתק. אמן חושים בחיפה ירים את האירוע למחוזות וגבהים שלא הכרתם,

קראו עוד »
ניקוי יסודי
איך להסיר ריח רע מהשטיח

פרישת שטיחים בבית עשויה להיות נכונה מבחינת העיצוב שלו, ומתאימי למדיי לפחות בעונות מסוימות של השנה. בנוסף, בבתים שיש בהם תינוקות, עשוי השטיח להוות פתרון

קראו עוד »